Maximum Heat Knuckles Attack

3251stron na
Maximum Heat Knuckles Attack (マキシマムヒートナックル Makishimamuhītonakkuru?) – atak wykorzystywany przez kolczatkę Knucklesa w grach Sonic Adventure i Sonic Adventure DX: Director's Cut.

Opis Edytuj

Maximum Heat Knuckles Attack jest atakiem polegającym na szarżowaniu na przeciwników. Aby móc wykonywać atak, gracz potrzebuje ulepszenia Fighting Gloves.
Max Knuckles Attack 1.png

Knuckles po zgromadzeniu energii

Maximum Heat Knuckles Attack jest podobny w działaniu do Light Speed Attack. Gracz musi najpierw wcisnąć i przytrzymać przycisk ataku, aby załadować potrzebną energię. Po zebraniu wymaganej ilości mocy, Knuckles zostanie otoczony migoczącą, czerwoną aurą. Będzie mógł normalnie poruszać się, ale jego prędkość znacznie spadnie. Jeśli gracz wypuści przycisk, lub podskoczy, a w pobliżu nie będzie żadnych przeciwników, cała moc uleci i rozlegnie się dźwięczny odgłos. Jeśli przycisk ataku zostanie puszczony w pobliżu przeciwników, Knuckles zacznie szybować w ich stronę, niszcząc przy tym. Jeśli ustawieni są blisko siebie, Knuckles będzie niszczył ich kolejno, przeskakując z jednego na drugiego. W przypadku walk z bossami, Maximum Heat Knuckles Attack może powodować błędy i unieruchamiać gracza w pozycji szybowania. Atak będzie mógł być przerwany tylko wtedy, kiedy gracz otrzyma obrażenia.