FANDOM

Ten artykuł dotyczy bossa. Być może szukałeś artykułu o grze?
Mean Bean Machine – boss poziomu Chemical Plant Zone w grze Sonic Mania. Jest on oparty na grze Dr. Robotnik's Mean Bean Machine.

Opis Edytuj

Walka rozgrywa się na arenie, do której prowadzi tuba. Ta, rozdziela się na dwie, w których znajduje się stanowisko sterownicze oraz platforma, która może się obracać.

Boss Edytuj

Walka jest nietypowa, gdyż gracz nie musi zadawać fizycznie obrażeń Doktorowi Eggmanowi. Zamiast tego, gracz rozgrywa z nim rundę w Dr. Robotnik's Mean Bean Machine. Arena gracza znajduje się po lewej, a Eggmana po prawej. Ze względu na losowość, licznik czasu w trakcie walki jest zamrożony.

Zadaniem gracza jest dopasowywanie fasolek jednakowego koloru. Z rury na górze areny wylatują kolejne pary fasolek, a następna pokazana jest na wyświetlaczu obok. Jeżeli co najmniej 4 znajdą się obok siebie, znikną, a do przeciwnika zostanie wysłana szara fasolka, której nie da się połączyć z żadną inną. Jej usunięcie jest możliwe tylko gdy znajdzie się ona obok innej czwórki fasolek, znikając razem z nimi. Łączenie większej ilości fasolek oraz tworzenie kombinacji zwiększa ilość wysyłanych przeszkadzających fasolek do oponenta.

Walka trwa do momentu, w którym jeden z graczy (gracz lub Eggman) straci możliwość ruchu. Stanie się to, gdy wylot rury, przez którą zlatują fasolki, zostanie zablokowany. Cała arena przegranego wybuchnie, a platforma na której stoi obróci się i spadnie. Jeżeli gracz wygrał, wskoczy w tubę na górze, którą wleciał na arenę i zostanie przetransportowany do kapsuły.

Muzyka Edytuj

Nazwa Muzyka
Mean Bean Machine

Galeria Edytuj

[?
]
Galeria

Ciekawostki Edytuj