Sonic Chaos
Mecha Green Hill Zone

Następny poziom >>

Mecha Green Hill Zone – czwarty poziom w grze Sonic Chaos.

Opis Edytuj

Mecha Green Hill Zone naśladuje swoim wyglądem znany w całej serii poziom Green Hill Zone, ale w całości zbudowany jest ze sztucznych materiałów. W tle można dostrzec dymiące fabryki, oraz zanieczyszczone powietrze.

Powierzchnia Mecha Green Hill Zone składa się z metalowych i blaszanych kostek, pokrytych od góry sztuczną trawą, z której wyrastają również sztuczne palmy, niektóre kryjące wybuchające pułapki przypominające kokosy. Niektóre kostki budujące poziom mogą być zniszczone jeśli gracz w nie wskoczy, czy to Spin Jumpem, czy pogo springiem, który powraca tutaj z poziomu Sleeping Egg Zone. Można tu również spotkać metalowe mosty, po których będzie biec Sonic, ale istnieje przy tym ryzyko że jeśli zwolni to spadnie z nich w dół. Na dolnych częściach poziomu oprócz przepaści pojawiają się także zbiorniki z olejem, w których postać może utonąć, jeśli zbytnio się w nich zanurzy.

Boss Edytuj

Osobny artykuł: Kamado Max

Bossem poziomu jest główny robot o nazwie Kamado Max. Walka toczy się pod koniec trzeciego aktu. Robot wspina się po swojej mechanicznej palmie, strzelając ze swojej skorupy pociskami. Kiedy dojdzie na szczyt, schowa swoją głowę i spadnie w dół, po czym powtórzy wspinanie się. Należy uderzać go kiedy ma wysuniętą głowę

Badniki Edytuj

Nazwa Sprite
Bane Motora
Bane Motora Sprite SC

Muzyka Edytuj

Nazwa Muzyka
Mecha Green Hill Zone

Galeria Edytuj

Akt 1 Edytuj

[?
]
Galeria

Akt 2 Edytuj

[?
]