Fandom

Sonic Wiki

Mecha Hiyoko

2993strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Mecha Hiyoko (メカヒヨコ Meka Hiyoko?)badnik pojawiający się w grach Sonic the Hedgehog 2 (8-bit), Sonic Chaos i Sonic the Hedgehog Triple Trouble.

Opis Edytuj

Sonic the Hedgehog 2 Edytuj

Mecha Hiyoko pojawiają się po raz pierwszy w 8 bitowej wersji Sonic the Hedgehog 2. Są to roboty przypominające wyglądem ptaki, w kształcie pocisków.

Mecha Hiyoko pojawiają się tylko podczas z walki z bossem poziomu Sky High Zone: Gachou Goose. Pojawiają się na dwóch arenach położonych pośród chmur. Na pierwszej arenie, cztery Mecha Hiyoko zostaną wystrzelone w górę i wylądują na ziemi. Będą następnie podskakiwały w stronę gracza, zadając mu obrażenia przy dotknięciu. Same giną od jakiegokolwiek ciosu.

Następnie gracz spadnie na niżej położoną arenę, na której położony będzie generator robotów, z którego nieustannie będą wyskakiwały nowe Mecha Hiyoko. Jeśli gracz zniszczy generator, produkcja robotów zostanie zatrzymana, a na ich miejsce pojawi się boss poziomu: robot-gęś.

Sonic Chaos Edytuj

Mecha Chick sprite 1.png

Mecha Hiyoko powracają w Sonic Chaos, gdzie można je spotkać tylko na poziomie Aqua Planet Zone. Występują zawsze w trzyosobowych grupach, skacząc powoli w stronę gracza. Można je zniszczyć dowolnym ciosem.

Mecha Hiyoko uczestniczą również w walce z bossem: Gachou Mecha Mk 2. Na początku walki, grupa tych robotów zacznie podskakiwać w stronę gracza od lewej krawędzi pola walki. Najlepiej jest zniszczyć je nieustannym trzymaniem Spin Dasha. Pod koniec walki, boss wystrzeli również w gracza serię pocisków, którymi będą Mecha Hiyoko.

Sonic Triple Trouble Edytuj

Mecha Chick sprite 2.png
Mecha Hiyoko pojawiają się tylko na poziomie Atomic Destroyer Zone, najczęściej atakując w grupach. Podobnie jak w poprzednich grach, roboty podskakują w stronę gracza. Jeśli gracz włączy specjalny przycisk, to Mecha Hiyoko będą wyskakiwały z generatorów badników.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki