Fandom

Sonic Wiki

Mecha Knuckles

2638stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Share

Być może szukałeś Metal Knucklesa?

<< Poprzedni boss

Sonic Advance
Mecha Knuckles

Następny boss >>

Mecha Knuckles (メカ ナックルズ Meka Nakkuruzu?) – robot, będący kopią kolczatki Knucklesa. Piąty boss w grze Sonic Advance, z którym gracz walczy na poziomie Angel Island Zone.

Opis Edytuj

Mecha Knuckles składa się z dwóch warstw: zewnętrznej i wewnętrznej. W zewnętrznym pancerzu robot przypomina Knucklesa, ale o bardziej różowym kolorze skóry i żółtych rękawicach. Pod pancerzem kryje się jego prawdziwa postać, czyli mechaniczny endoszkielet o szarym kolorze skóry, bladożółtych rękawicach i czerwonych, migających oczach. Robot posiada część zdolności Knucklesa: Szybowanie i Spin Dash, a także swoją unikalną umiejętność plucia rakietowymi pociskami.

Boss Edytuj

Gracz dotrze na zamkniętą arenę, otoczoną filarami. Będzie się tutaj znajdował Mecha Knuckles w swoim zewnętrznym pancerzu. Postacie które go spotkają będą miały różne reakcje. Sonic od razu stanie do walki, Tails będzie próbował uspokoić robota, sam Knuckles będzie zaskoczony takim widokiem, ale szybko przygotuje się do pojedynku, a Amy będzie poirytowana.

Kiedy robot będzie stał nieruchomo w miejscu, gracz będzie mógł go uderzyć, skacząc lub wykonując Spin Dash. Robot będzie blokował ciosy takie jak Punch Attack, Hammer Attack lub Tail Swipe itp., natomiast będzie podatny na te ataki podczas wykonywania swojego Spin Dasha. Zazwyczaj Mecha Knuckles będzie szybował i jeśli gracz na niego wskoczy, otrzyma obrażenia. Kiedy robot będzie spadał po wykonaniu szybowania, będzie to kolejna szansa do ataku.

Podczas gdy robot wyląduje, będzie wykonywał czasami Spin Dash. Po otrzymaniu 4 ciosów, robot upadnie i zacznie wybuchać, ale podniesie się, odsłaniając swój prawdziwy wygląd. Zacznie wtedy wykonywać te same ataki co zwykle, ale szybciej i bardziej agresywnie. Jego najniebezpieczniejszym atakiem będzie wypluwanie rakietowych pocisków, które będą lekko namierzały się w stronę gracza. Mecha Knuckles może wypluwać te pociski przez długi okres czasu, zwłaszcza jeśli gracz jest daleko. Po otrzymaniu kolejnych czterech ciosów, boss zostanie pokonany, a obserwujący walkę Doktor Eggman ucieknie i wyrzuci w stronę gracza kapsułę ze zwierzętami.

Muzyka Edytuj

Nazwa Muzyka
Mecha Knuckles - Faza pierwsza
Mecha Knuckles - Faza druga

Galeria Edytuj

Więcej w Fandom

Losowa wiki