Mecha Sonic (メカソニック Meka Sonikku?) – mechaniczna wersja Sonica, która pojawia się jako boss poziomu Death Egg Zone w grze Sonic the Hedgehog 2.

Opis Edytuj

Silver Sonic jest robotem przypominającym Sonica, lecz jest srebrny, metalowy i wyższy od niego. Posiada również pomarańczowe buty z silnikami odrzutowymi, które pozwalają mu latać i ślizgać się po ziemi. Robot może także zwijać się w kulkę, podobnie jak niebieski jeż.

Boss Edytuj

Walka rozpoczyna się po wejściu do pierwszego pokoju w Death Egg Zone. Pośrodku będzie znajdować się ekran, z którego Doktor Eggman obserwuje walkę. Mecha Sonic zleci po chwili na drugi koniec mapy, znajdując się naprzeciwko gracza.

Mecha Sonic zawsze rozpoczyna walkę stojąc w miejscu przez jakiś czas. Jest to okazja do zaatakowania go w głowę, skokiem, lub połączeniem skoku i Spin Dasha. Później korzysta z następujących ataków:

  • Mecha Sonic zwija się w szarą, kolczastą kulę i wykonuje Spin Dash po powierzchni pola walki przed siebie. Atak ten można łatwo uniknąć przeskakując nad nim
  • Mecha Sonic zwija się w kulkę i wykonuje kilka podskoków do przodu, dopóki nie wyląduje na krawędzi mapy.
  • Mecha Sonic zwija się w kulkę i wykonuje podskoki. Przed lądowaniem, wystrzeliwuje na wszystkie strony metalowe kolce. Aby uniknąć tego ataku, należy stanąć pomiędzy punktem lądowania Mecha Sonica, a spadającym kolcem.
  • Mecha Sonic szarżuje od jednej do drugiej strony pomieszczenia za pomocą swoich rakietowych butów. Robot będzie się ślizgał najpierw do jednej strony ekranu, a następnie zawracał z kolejną szarżą. Gracz może zaatakować robota Spin Dashem, lub skokiem.

Po otrzymaniu 8 uderzeń, boss zostanie pokonany. Gracz będzie mógł następnie ścigać Doktora Robotnika do ostatniego korytarza, w którym toczy się walka z finałowym bossem.

Muzyka Edytuj

Nazwa Muzyka
Mecha Sonic

Galeria Edytuj

Ciekawostki Edytuj

  • Mecha Sonica można pokonać bardzo szybko, używając Spin Dash na miejscu lądowania (trzeba zadać 4 obrażenia), następnie zadając kolejne obrażenia gdy się zatrzyma po raz pierwszy. Potem trzeba użyć Spin Dash gdy robot będzie nas taranował i gdy się zatrzyma trzeba go staranować tymże ruchem.