Fandom

Sonic Wiki

Mecha Sonic (Sky Sanctuary Zone)

2650stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze3 Share

Mechasonic.png
Mecha Sonic (メカソニック Meka Sonikku?) to potężny robot stworzony przez dr. Eggmana pojawiający się w grze Sonic & Knuckles. Atakuje on Sonica i Knucklesa. Pojawia się na poziomie Sky Sanctuary Zone gdzie walczy się z nim w pięciu oddzielnych walkach (trzy razy w historii Sonica i dwa razy w historii Knucklesa). Może on zwijać się w kulę i potrafi zrobić Spin Dasha jak jego żyjący odpowiednik. Może również unosić się jako kula i atakować z powietrza.

Historia Edytuj

Sprite Mecha Sonica
Mecha Sonic pojawia się po raz pierwszy jako wróg w historii Sonic'a. Został on wysłany przez dr. Eggmana aby powstrzymać Sonic'a. Najpierw używa on maszyny z kulą do burzenia. Po zostaniu pokonanym ucieka. Podczas kolejnej walki używa on maszyny z gry Sonic the Hedgehog 2 - Flying Eggmana. Po zostaniu pokonanym ucieka. Podczas trzeciej potyczki staje on sam na sam do walki z jeżem. Zostaje pokonany i spada razem z rozpadającym się sanktuarium.

Robot przetrwał to jednak, gdyż pojawia się w historii Knucklesa. Najpierw staje z nim do walki sam na sam. Po zostaniu pokonanym nie daje za wygraną. Biegnie do Master Emeralda i używając jego mocy zamienia się w Super Mecha Sonica - złotego, nietykalnego robota. Jednak Knuckles pokonuje go uderzając go gdy ten musi odnowić siły. Po zostaniu pokonanym robot wybucha i siłą eksplozji niszczy pozostałą część sanktuarium. Tymczasem Knuckles zostaje złapany przez Sonica w Tornado i odstawiony na Anielską Wyspę.

Nazewnictwo Edytuj

Robot nie był nazwany w angielskojęzycznej instrukcji do gry Sonic & Knuckles, lecz w japońskiej instrukcji jest pod nazwą "Mecha Sonic" (tak jak roboty z obu wersji gry Sonic the Hedgehog 2). Ta nazwa pojawia się również w japońskiej instrukcji do Sonic Jam.

Anglojęzyczna nazwa "Mecha Sonic" została potwierdzona w opisie fabuły gry Sonic the Hedgehog 4: Episode I na angielskiej wersji oficjalnej strony gry w sekcji "Story"[1].

Galeria Edytuj

Screeny Edytuj

Zobacz też (lub utwórz) Edytuj

Przypisy

  1. "As Knuckles finished his showdown with Mecha Sonic, the real hedgehog chases Eggman through space, ultimately destroying his doomsday plans - with it, the Death Egg saga comes to a close."
    ("Po tym jak Knuckles zakończył swój pojedynek z Mecha Sonicem, prawdziwy jeż goni Eggmana przez przestrzeń kosmiczną ostatecznie niszcząc jego niecne plany - razem z nimi Death Egg Saga zmierza ku końcowi."). Sonic the Hedgehog 4.

ved
Sonic & Knuckles

Więcej w Fandom

Losowa wiki