Fandom

Sonic Wiki

Mega Chopper (Sonic Generations)

2823strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Strona dyskusji0 Udostępnij
Być może szukałeś Mega Choppera z gry Sonic the Hedgehog 3?

Mega Chopper – badnik pojawiający się w grze Sonic Generations, na poziomie Green Hill w wersji Nowoczesnego Sonica.

Opis Edytuj

Sonic Generations Edytuj

Mega Chopper pojawia się w połowie drugiego aktu Green Hill. Kiedy gracz wejdzie do jaskini z szynami, Mega Chopper zacznie gonić Nowoczesnego Sonica, niszcząc szyny po których przejeżdżał przed chwilą gracz. Następnie postać będzie wjeżdżać po pojedynczej szynie w górę, a robot wyskoczy i będzie dalej ścigać postać. Kiedy Sonic wyskoczy z jaskini poprzez dziurę w jej suficie, Mega Chopper będzie spadał w dół i spróbuje pożreć Sonica, ale nie uda mu się i spadnie do jeziora, a gracz bezpiecznie wyląduje na zielonym wzgórzu.

W Seaside Hill, Mega Chopper pojawia się, kiedy gracz zbytnio oddali się od lądu i zawędruje na głęboką wodę. Mega Chopper pojawi się na chwilę za graczem i zacznie za nim podążać. Po chwili wyłoni się i pożre postać. Robot może zabić Sonica nawet wtedy, kiedy jest on w swojej Super Formie.

Sonic & All-Stars Racing Transformed Edytuj

Mega Chopper pojawia się na trzecim okrążeniu na trasie Ocean View. Jest tutaj nieco mniejszy niż w Sonic Generations. Mega Chopper będzie wykonywał skoki w wodnej sekcji, wytwarzając przy tym fale płynące w stronę graczy. Jeśli postać jest dostatecznie szybka, może dogonić Mega Choppera i się z nim zderzyć.

Więcej w Fandom

Losowa wiki