Fandom

Sonic Wiki

Mega Mack

2631stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Share

Mega Mack znana również jako megamalatricarboSonichloride[1] to różowa ciecz, która znajduje się w drugim akcie Chemical Plant Zone.

Opis Edytuj

Mega Mack to różowa, trująca ciecz. Według angielskiej instrukcji do gry Sonic the Hedgehog 2, Doktor Robotnik zalał fabrykę chemiczną cieczą aby powstrzymać Sonica. Ciecz miała sprawić by Sonic zatruł się w kilka chwil. Jednak według japońskiej instrukcji, Mega Mack to zwykła woda, tylko inaczej ubarwiona.

W grach Edytuj

Sonic the Hedgehog 2 Edytuj

W tej grze, Mega Mack ma takie same właściwości jak woda (pomimo swojego koloru) - Sonic porusza się w niej wolniej i gdy jest pod nią za długo może utonąć. Mega Mack nie zatruwa Sonica, ale w zamian za to nie ma w niej pęcherzyków powietrza co czyni przebywanie do nią groźniejszym.

Mega Mack jest również używany przez Eggmana podczas walki z Water Eggmanem. Używa on jej jako części swojego ataku.

Sonic Generations Edytuj

Mega Mack pojawia się również w grze Sonic Generations na Chemical Plant. Ponadto w jednej z cutscenek Tails mówi, że "różowa woda" sprawia, że robi się nerwowy. Jest to nawiązanie to momentu w oryginalnym poziomie gdy Sonic musi nawigować pomiędzy blokami, podczas gdy poziom Mega Macku cały czas rośnie.

W innych mediach Edytuj

Sonic the Comic Edytuj

W Sonic the Comic dowiadujemy się, że Mega Mack to tak naprawdę trująca substancja stworzona przez Doktora Robotnika oraz innego naukowca w celu zabicia Sonica. Sonic nie tylko może w niej utonąć, ale także może go zatruć.

Naukowiec, który pracował z Eggmanem, został uwięziony w zbiorniku z Mega Mackiem, lecz zamiast utonąć zamienił się w Megatoxa - potwora zbudowanego w całości z Mega Macku. (StC #10)

Adventures of Sonic the Hedgehog Edytuj

Mega Mack pojawił się w odcinku "The Mobius 5000" serialu Adventures of Sonic the Hedgehog. W tymże odcinku Sonic i spółka zostali uwięzieni w Mega Macku, ale wydostali się dzięki szybkości Sonica.

Archie Comics Edytuj

Osobny artykuł: Mega-muck
MegaMackArchie.jpg

Mega Mack w Sonic & Mega Man: Worlds Collide

W Komiksach Archiego, Chemical Plant jest widoczne w komiksowej interpretacji ery Genesisa. Tak jak w grze, gdy Sonic i spółka dotarli do sekcji z ruchomymi blokami, poziom Mega Macku zaczął się podnosić. Na szczęście udało im się uciec. W komiksie Mega Mack jest nazwany Mega-muckiem. (StH #228)

Mega Mack pojawia się ponownie gdy Sonic, Tails i Mega Man idą przez tubę ze Specjalnego poziomu w ósmym numerze crossovera Sonic & Mega Man: Worlds Collide.

Ciekawostki Edytuj

Przypisy

  1. Stay Sonic, "The Zone Zone"

Więcej w Fandom

Losowa wiki