Fandom

Sonic Wiki

Mephiles the Dark

2655stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze26 Udostępnij

Klasyczny eggman.png
Ten artykuł jest w trakcie rozbudowy!

Mephiles the Dark to główny antagonista gry Sonic the Hedgehog (2006). Jest finałowym bossem historii Shadowa i jedyną postacią, której udało się zabić Sonica.

Historia Edytuj

Mephiles jest ciemną masą. Został cieniem Shadowa. Shadow zastanawiał się kto to jest niewiedząc, że w przeszłości powstrzymał go przed zniszczeniem świata. Mephiles chciał przeciągnąć Shadowa na swoją stronę ale on stał na swoim. Mephiles się oburzył i nastąpiła jego przemiana. Razem z Iblisem chciał kontynuować zniszczenie świata za pomocą tzw. "Flames of Disaster" (pol."Płomienie Zniszczenia"). Shadow pokonał Mephilesa w walce, a Silver pokonał Iblisa.

Elise dostała w dzieciństwie połowę Iblisa i nie mogła płakać, bo inaczej wyzwoliła by go z siebie. Mephiles zmusił ją do płaczu zabijając Sonica.

Gdy zdobył wszystkie 7 Szmaragdów Chaosu wraz z Iblisem przemienił się w Solaris i zniszczył cały świat .Wszyscy bohaterowie zbierają się na wysepce i myślą jak ożywić Sonica oraz jak pokonać Solaris. W pewnym momencie Elise wyczuwa obecność Sonica. Silver the Hedgehog wpada na pomysł by zebrać wszystkie szmaragdy. Gdy już wszystkie zostały znalezione, Elise ożywiła Sonica pocałunkiem. On zmienił się w Super Sonica i razem z Super Shadowem i Super Silverem, którym dał część swoich mocy, pozwalając im na super transformację, zniszczyli Solaris.

Więcej w Fandom

Losowa wiki