Fandom

Sonic Wiki

Metal Harbor

2651stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Share

<< Poprzedni poziom

Sonic Adventure 2
Metal Harbor

Następny poziom >>

Metal Harbor – czwarty poziom w Hero Story w grach Sonic Adventure 2 i Sonic Adventure 2: Battle. Grywalną postacią jest Sonic the Hedgehog.

Historia Edytuj

Amy idąc za Tailsem znajduje celę, w której jest zamknięty Sonic. Uwalnia go i wyjawia mu, że Shadow współpracuje z Eggmanem.

Opis Edytuj

Metal Harbor to wojskowa baza, zlokalizowana nad morzem niedaleko Prison Island. Gracz porusza się po metalowych i betonowych drogach, platformach i lotniskowcach wojskowych. Pod koniec poziomu gracz napotka wielką rakietę. W 15 sekund będzie musiał dostać się do jednego z jej uchwytów. Złapanie się szczytu rakiety jest trudniejsze, ale nagradza gracza dodatkowymi punktami, potrzebnymi do zdobycia A ranka. Aby to zrobić, tuż za pierwszym uchwytem, gracz powinien za pomocą Homing Attacku wskoczyć na pojawiające się Mono Beetle i przejść po nich na drugą stronę metalowej konstrukcji, na której zamontowana jest rakieta. Jeśli gracz nie zdąży złapać się rakiety przed startem, zginie. Po starcie, gracz zeskoczy z rakiety i zacznie zjeżdżać na desce w dół bazy. Poziom kończy się zebraniem Goal Ringa na ostatniej metalowej platformie.

Misje Edytuj

Misja 1 Edytuj

  • Cel: Ucieknij z wojskowej bazy!
  • A-Rank: 20 000 punktów

Misja 2 Edytuj

  • Cel: Zbierz 100 pierścieni!
  • A-Rank: 1:10

Misja 3 Edytuj

  • Cel: Odnajdź zagubionego Chao!
  • A-Rank: 0:50

Chao znajduje się na wielkim lotniskowcu, tuż za miejscem, w którym gracz zdobywa ulepszenie Light Speed Shoes. Gracz powinien skręcić na lewo i wskoczyć do środkowego pokoju na górze, gdzie znajduje się postument wymagający użycia Mystic Melody. Po użyciu, przed graczem pojawią się platformy, po których będzie mógł on dostać się do Chao.

Misja 4 Edytuj

  • Cel: Dotrzyj do celu w mniej niż 2 minuty!
  • A-Rank: 18 000 punktów

Misja 5 Edytuj

  • Cel: Ukończ tryb Hard Mode
  • A-Rank: 18 000 punktów

Muzyka Edytuj

Nazwa Muzyka
That's the Way I Like It!
Can't Stop? So What!

Galeria Edytuj

Ciekawostki Edytuj

ved
Sonic Adventure 2

Więcej w Fandom

Losowa wiki