Metal Sonic (wyścig)

Sonic CD
Metal Sonic

Następny boss >>

<< Poprzedni boss

Sonic the Hedgehog 4: Episode II
Metal Sonic

Następny boss >>

Wyścig z Metal Sonicem – boss pojawiający się w grach Sonic the Hedgehog CD i Sonic the Hedgehog 4: Episode II.

Opis Edytuj

Sonic CD Edytuj

Walka ma miejsce w trzeciej zonie Stardust Speedway. Aby wygrać walkę należy wygrać wyścig z Metal Sonicem. Nie jest to jednak łatwa walka.

Metal Sonic podczas wyścigu może użyć dwóch przyspieszaczy:

  • Boost – zwyczajne przyspieszenie
  • Gold Boost – Metal Sonic w leci w pozycji pionowej, okryty przez złotą poświatę, niszcząc wszystko na co naleci. W tym trybie może zadać Sonicowi obrażenia.

Ponadto za ścigającymi się jeżami leci Eggman, który strzela laserem. Laser ten zabija Sonica gdy tylko go dotknie. Pod koniec toru znajduje się brama, która zamyka się gdy któryś z biegnących za nią wbiegnie.

Jeśli Metal Sonic będzie pierwszy, to Sonic nie będzie mógł przejść i czeka go śmierć poprzez laser Eggmana. Jeśli jednak wygra Sonic, to Metal Sonic roztrzaska się o bramę i zginie. Eggman kilka razy strzeli w bramę po czym odleci. Wtedy Sonic będzie mógł uratować Amy.

Sonic Generations Edytuj

Osobny artykuł: Metal Sonic (Sonic Generations)

Odnowiony wyścig z Metal Soniciem pojawia się jako pierwsza walka z rywalem w grze. Toczy się w złej przyszłości Stardust Speedway na niekończącym się torze, który zawala się za graczem. Metal Sonic korzysta tutaj z dodatkowych ataków, a celem gracza jest zadawanie mu uderzeń. Nie pojawia się tutaj Eggman, goniący gracza w Eggmobilu strzelającym laserem

Sonic the Hedgehog 4: Episode II Edytuj

Wyścig z Metal Soniciem pojawia się jako drugi boss na poziomie Death Egg mk.II Zone i przedostatni boss w grze. Metal Sonic wyzywa Sonica na kolejny wyścig, który toczy się w podobnym otoczeniu co droga w Stardust Speedway (nie ma tutaj jednak Eggmana). Na drodze pojawiają się dziury z kolcami, z których można wyskoczyć lub wylecieć. Aby wydostać z większych dziur można skorzystać z umieszczonych w nich springach. W niektórych miejscach będą się wysuwały metalowe bramy, blokujące drogę. Sonic może je zniszczyć trzema ciosami, natomiast Metal Sonic potrzebuje tylko jednego. W tle pojawiają się ekrany pokazujące dystans, jaki został do przebycia.

Metal Sonic nie korzysta tutaj ze swoich poprzednich ataków i w zasadzie nie atakuje gracza, a jedynie próbuje go wyprzedzić. Wygrywa ten, który pierwszy dojdzie do wyjścia. Za postacią zatrzaśnie się wtedy metalowa brama pod napięciem, która zabije natychmiastowo przegranego, który w nią wbiegnie.

Muzyka Edytuj

Nazwa Muzyka
Stardust Speedway Bad Future - Sonic CD
Stardust Speedway Bad Future - Sonic 4

Ciekawostki Edytuj

  • Jest to jedyny boss w Sonic the Hedgehog 4: Episode II, który pochodzi z jednej z poprzednich gier z serii.
  • W Sonic the Hedgehog 4: Episode II, Metal Sonica można łatwo zostawić w tyle, wykonując z Tailsem Rolling Combo.
ved
Sonic the Hedgehog 4