Fandom

Sonic Wiki

Meteor Herd

2636stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Share

<< Poprzedni poziom

Sonic Adventure 2
Meteor Herd

Następny poziom >>

Meteor Herd – czternasty poziom w Hero Story w grach Sonic Adventure 2 i Sonic Adventure 2: Battle. Grywalną postacią jest Knuckles the Echidna.

Historia Edytuj

Po tym jak Knuckles próbował przejąć stery promu kosmicznego, zmierzającego w stronę ARK, zebrane przez niego fragmenty Głównego Szmaragdu wysypały się z magazynu pojazdu.

Opis Edytuj

Meteor Herd to zamknięty obszar na Kosmicznej Kolonii ARK. Cały poziom jest zasypywany przez meteory, które w będą uderzały o jego powierzchnię w losowych miejscach. Mogą zranić gracza swoją eksplozją. Poziom podzielony jest na trzy obszary.

Pierwszy obszar znajduje się najniżej ze wszystkich. Jest to kwadratowe pole, na którym porozmieszczane są maszyny budowlane i wygasłe meteory, którymi gracz może rzucać, uderzając w nie pięściami. W centrum znajduje się wysoka wieża, z której gracz może wspiąć się na wyższe obszary. Wieża posiada osłonę, blokującą możliwość wejścia do niej z pierwszego piętra. Gracz będzie musiał wlecieć do wieży od góry. Pod wieżą znajduje się kilka latających platform i ulepszenie: Sunglasses, a także zbiornik z lawą. Gracz może otworzyć podłogę wieży, aktywując znajdujący się w pobliżu przycisk. Aby to zrobić, gracz musi znaleźć leżący na wiszącej platformie wygasły meteor i rzucić nim w zamknięte drzwi z przyciskiem.

Druga sekcja znajduje się pośrodku poziomu. Znajdują się tu luźno porozmieszczane platformy z metalu lub ziemi, w których gracz może kopać. Można tutaj również znaleźć metalowe kontenery, wiszące w powietrzu.

Trzeci obszar znajduje się na samej górze poziomu i obejmuje szeroki, metalowy słup. Znajduje się tu kilka odstających od słupa platform, położonych na różnych wysokościach.

Misje Edytuj

Misja 1 Edytuj

  • Cel: Znajdź trzy części Głównego Szmaragdu!
  • A-Rank: 13 000 punktów

Misja 2 Edytuj

  • Cel: Zbierz 100 pierścieni!
  • A-Rank: 2:00

Misja 3 Edytuj

  • Cel: Odnajdź zagubionego Chao!
  • A-Rank: 1:30

Aby odnaleźć Chao, gracz powinien wspiąć się na sam szczyt poziomu i znaleźć postument z Mystic Melody. Po użyciu, gracz będzie musiał wskoczyć do kilku teleportów, które zabiorą go do sekretnego pomieszczenia z Chao.

Misja 4 Edytuj

  • Cel: Znajdź części Głównego Szmaragdu w mniej niż 4 minuty i 30 sekund
  • A-Rank: 14 000 punktów

Misja 5 Edytuj

  • Cel: Ukończ tryb Hard Mode
  • A-Rank: 13 000 punktów

W trybie Hard Mode do zdobycia są trzy części Głównego Szmaragdu, położone zawsze w trzech tych samych miejscach.

  1. Pierwszy fragment znajduje się za metalowymi drzwiami, na obszarze oznaczonym jako 0-5. Gracz powinien rzucić w drzwi meteorem, aby je zniszczyć.
  2. Drugi fragment znajduje się w powietrzu na drugim obszarze, w pobliżu dwóch zbliżonych do siebie kontenerów.
  3. Trzeci fragment również znajduje się w powietrzu, w pobliżu trzeciego obszaru. Gracz powinien udać się na platformę, której pilnuje Phoenix, i użyć ulepszenia Sunglasses. Przed graczem pojawi się Spring, który zabierze go po szlaku z pierścieni do miejsca z odłamkiem.

Muzyka Edytuj

Nazwa Muzyka
Space Trip Steps

Galeria Edytuj

ved
Sonic Adventure 2

Więcej w Fandom

Losowa wiki