Fandom

Sonic Wiki

Microsoft Xbox 360

2655stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarz1 Udostępnij

XBOX 360 (lub Microsoft Xbox 360') - to konsola do gier, siódmej generacji, która wyszła w 2005. Następca konsoli Xbox. Jego konkurencją są PlayStation 3 oraz Nintendo Wii. Zawiera usługę Xbox Live, dzięki której można kupować gry i pobierać wersje demonstracyjne. Aby zagrać z innymi przez internet, należy wykupić Konto "Xbox Live Gold".

20 kwietnia 2016 Microsoft poinformował o zaprzestaniu produkcji konsoli Xbox 360.

Gry z Sonic'em Edytuj

Na konsolę Xbox 360 wyszły następujące gry z Sonic'em:

Dzięki kompatybilności wstecznej na Xbox 360, można otworzyć 212 gier z poprzednika konsoli. W tym 3 gry z serii Sonic:

Za pomocą Xbox Live można pobrać kilka starszych gier:

Powyższy zbiór nazywa się SEGA Vintage Collection, oprócz niego można pobrać poniższe zbiory:

Kinect Edytuj

Kinect jest kontrolerem ruchowym oficjalnie zaprezentowanym w 2010 roku. Jedyną grą o Sonic'u wydaną na Kinecta jest Sonic Free Riders. Kinect posiada konkurenta w postaci PlayStation Move.

Kontrolery Edytuj

BlackNwhite.jpg

Dwa najpopularniejsze pady - biały - z szarym zakończeniem i czarny.

Kontroler do Xboxa 360, jest lżejszy niż jego poprzednika i bezprzewodowy. Posiada dwa analogi, z czego jeden jest niżej, drugi wyżej. Między nimi, na wysokości prawego analoga, znajduje się D-Pad. Na środku znajduje się przycisk przewodnika konsoli Xbox 360, którym możemy włączyć Przewodnik Konsoli, lub odpowiednio długo go przytrzymując wyłączyć lub włączyć konsolę. Po prawej stronie znajdują się przyciski ABXY, o kolorach zielony/czerwony/niebieski/żółty. U góry znajdują się spusty (triggery) i przyciski przednie (zderzaki). Pady do Xbox'a 360 są najbardziej popularne wśród graczy, którzy podłączają kontrolery do konsol do swojego PC. Czasami pojawiają się różne kontrolery do nietypowych gier, np. deska, gitara, skrzypce itp.

Wprowadzone postacie Edytuj

Więcej w Fandom

Losowa wiki