Być może szukałeś Spin Hammer Attack?
Spinning Hammer Attack, znany również jako Hammer Whirl (空中回転ハンマー Kūchū Kaiten Hanmā?, dosł. Midair Spin Hammer), lub Mid-Air Hammer Swirl (空中回転ハンマー Kūchū Kaiten Hanmā?, dosł. Midair Spin Hammer) – atak wykorzystywany przez Amy Rose w grach Sonic Advance, Sonic Advance 2 i Sonic Advance 3.

Opis Edytuj

Sonic Advance Edytuj

Spinning Hammer Atack pojawił się po raz pierwszy w Sonic Advance, pod nazwą Hammer Whirl. Aby go wykonać, gracz musi podskoczyć, a następnie wcisnąć strzałkę w dół i przycisk B. Amy zacznie wtedy obracać dookoła młotkiem i różowymi sercami, opadając powoli na ziemię. Może w ten sposób zadawać obrażenia pobliskim wrogom.

Sonic Advance 2 Edytuj

Spinning Hammer Atack nazywa się tutaj Mid-Air Hammer Swirl, gdzie jest zarówno zwykłym atakiem Amy, jak i jednym z jej Mid-Air Trick Action. Można go normalnie wykonać podczas skoku, wciskając strzałkę w dół i przycisk B. Wykonanie ataku przerywa jednak Boost Mode.

Jeśli Amy zostanie wybita w powietrze przez obiekt typu spring, lub rampa, to jeśli gracz wciśnie strzałkę w dół i przycisk R, będąc w powietrzu, Amy zacznie obracać młotkiem i opadać na ziemię. W tym przypadku, Boost Mode nie zostaje przerwany i postać nadal utrzymuje swoją prędkość.

Sonic Advance 3 Edytuj

Spinning Hammer Attack pojawia się ponownie w Sonic Advance 3, gdzie wygląda i funkcjonuje tak samo jak w Sonic Advance 2: jako normalny atak Amy i jej Mid-Air Trick Action. Aby móc wykonywać normalną wersję, Amy musi być w parze z Soniciem lub Knucklesem. Druga wersja jest taka sama jak w przypadku Mid-Air Trick Action z Sonic Advance 2, ale partnerem gracza musi być Cream.