Fandom

Sonic Wiki

Mike Pollock

2655stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Mike Pollock (ur. 9 marca 1965 w Nowym Jorku) czasami wymieniany w napisach końcowych jako Herb Lawrence – amerykański aktor głosowy, który pracował dla 4Kids Entertainment. Jest znany z roli Doktora Eggmana w Sonic X, a od Shadow the Hedgehog także w grach.

Kariera Edytuj

Mike Pollock po raz pierwszy użyczył głosu Eggmanowi w 2003 roku, kiedy to odbyła się premiera anime Sonic X. Podkładał w nim również głos Geraldowi Robotnikowi oraz Elli.

Pollock przejął rolę Eggmana w grach w 2005 roku, czyli wraz z premierą gry Shadow the Hedgehog. Miało to związek z wymianą ówczesnych aktorów głosowych na tych z Sonic X (a nie, jak panuje błędne przekonanie, z powodu śmierci Deema Bristowa), gdyż Sega chciała, by postacie w serialach i grach miały takie same głosy. Mike podkładał również głos Doktorowi Eggmanowi Nega.

Mike jako jedyny z anglojęzycznych aktorów nie został zastąpiony przez nowego w 2010 roku, aczkolwiek odbywały się castingi na rolę Eggmana. Sega jednak zdecydowała się pozostawić Pollocka w roli Eggmana, gdyż żaden z głosów nie pasował do Eggmana.

Mike został zaproszony również do podkładania głosu w grze i serialu Sonic Boom, gdzie poza Eggmanem użyczył głosu kilku innym pobocznym postaciom takim jak Fastidious Beaver czy Mayor Fink.

Odbiór Edytuj

Odbiór Mike'a w roli Eggmana był pozytywny. Po pierwszym wystąpieniu w grze, duża część fanów uznała go za godnego następcę Deema Bristowa. Jego praca jest często chwalona. Jego praca jest również doceniana, o czym świadczy pozostawienie go (jako jedynego) w swojej roli podczas zmiany aktorów.

Role w serii Sonic the Hedgehog Edytuj

Gry Edytuj

Seriale Edytuj

Ciekawostki Edytuj

  • W jednym z wywiadów, Pollock, głosem Eggmana, powiedział dwa popularne cytaty z Adventures of Sonic the Hedgehog: "Snooping as usual, I see." oraz "I hate that hedgehog"[1].
  • Mike jest jedynym anglojęzycznym aktorem głosowym z Sonic X, który wystąpił później w innym serialu.
  • Jedyną grą, w której Pollock nie podkładał głosu, jest Sonic and the Black Knight.

Przypisy

Więcej w Fandom

Losowa wiki