Fandom

Sonic Wiki

Miles "Tails" Prower (SatAM)

2675stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Miles "Tails" Prower - jest jedną z głównych postaci w serialu animowanym SatAM. Jest on członkiem Knothole Freedom Fighters, ale rzadko wykonuje misje ze względu na jego młody wiek i brak doświadczenia.

Osobowość Edytuj

Będąc dość młody, Tails jest bardzo niewinny jak dziecko. Wszystkich innych Wojowników Wolności traktuje jak własną rodzinę, a on patrzy na Sonica w każdym calu. Mimo że wszyscy często mu powtarzają, że jest zbyt młody, by udać się na misje, Tails ma głębokie pragnienie, by wziąć udział w walce z Doktorem Robotnikiem.

Pomimo swojego wieku, Tails jest bardzo inteligentny, na przykład gdy Doktor Robotnik wykonaŁ robotową kopię Sally i od razu rozpoznał ją jako fałszywą, a jego największy wkład w Wojowników Wolności nastąpił, kiedy pomógł im znaleźć duże źródło energii znane jako "głębokie kamienie Mocy" i opracował plan oszukiwania Robotnika z fałszywymi kamieniami. Ze względu na jego chęci do udziału w misjach, Tails może czasem wskoczyć do sytuacji zbyt szybko. Jednakże, jest bardzo spostrzegawczy i ma ogromne serce dla każdego, kogo spotyka.

Siła i umiejętności Edytuj

Tails posiada dwa duże, puszyste ogony, które mogą kręcić się razem. Poprzez kręcenie jego dwóch ogonów wokół jak wirującymi łopatkami, Tails jest w stanie podnieść się z ziemi i latać jak helikopter, pozwalając Tailsowi poruszać się swobodnie po powietrzu.

Ciekawostki Edytuj

  • W sezonie 1, Tails nosił trampki podobne do Sonica, które były białe z czerwonymi paskami z czerwonymi lub białymi skarpetkami, które również są zawsze wyświetlane w kolejności intro. Jednak w sezonie 2, nosił tradycyjne czerwono-białe adidasy.
  • Według Bena Hursta, jeżeli trzeci sezon zostałby wyprodukowany, Tails odgrywałby dużo większą rolę w serialu.

Głosy Tailsa w wersjach językowych Edytuj

Zobacz też Edytuj

Galeria Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki