FANDOM

Promień kontroli umysłu – wynalazek Doktora Eggmana pojawiający się w grze Sonic Colors. Miał posłużyć doktorowi do przejęcie kontroli nad umysłami wszystkich mieszkańców świata Sonica.

Opis Edytuj

Mind Control Cannon

Promień kontroli umysłu ukryty w Tropical Resort

Promień kontroli umysłu był wielkim promieniem, wmontowanym w Niesamowity międzygwiezdny park rozrywki Doktora Eggmana. Składał się z czterech mniejszych promieni, wspieranych przez cztery większe. Wspólnie tworzyły wielkie pole energetyczne, z którego następnie miał być wystrzelony fioletowy promień. Źródłem zasilania promienia była energia Hyper-go-on. Doktor Eggman zbudował prototypowy promień, wmontowany w Egg Mobile. Za jego pomocą mógł kontrolować wolę wybranej osoby, ale wadą prototypu było szybkie wyczerpywanie się energii. Prawdopodobnie Eggman naprawił ten problem w finalnej wersji promienia.

Historia Edytuj

Mind Control Ray

Prototypowy promień kontroli umysłu wmontowany w Egg Mobile

Promień kontroli umysłu został sekretnie wbudowany w Niesamowity międzygwiezdny park rozrywki Doktora Eggmana. Jego część można było dostrzec z Tropical Resort. Doktor Eggman planował zasilić promień energią Hyper-go-on, którą pozyskiwał z porwanych Wispów. Kiedy Sonic i Tails zjawili się w parku, Eggman postanowił przetestować na nich prototyp swojego promienia. Wbudowany w Egg Mobile promień przejął kontrolę nad umysłem Tailsa, ale tylko na krótki czas. Szybko wyczerpało mu się paliwo i Eggman postanowił wycofać się i ulepszyć wynalazek. Pod koniec gry doktor zebrał wymaganą ilość energii i postanowił wystrzelić z promienia w stronę świata Sonica. Jednakże wbity w urządzenie fragment robota Rotatatrona, zniszczonego wcześniej przez Sonica, doprowadził do usterki i promień trafił w Księżyc. Oprócz tego uwolniona energia Hyper-go-on zamieniła się w czarną dziurę, powoli konsumującą cały park rozrywki.

W innych grach Edytuj

Seria Sonic Runners Edytuj

Sonic Runners Edytuj

W Sonic Runners Doktor Eggman ponownie próbował wykorzystać promień kontroli umysłu do podboju świata. Tym razem zasilił go energią Szmaragdów Chaosu, które zostały pozbawione swojej mocy. Eggman próbował przejąć kontrolę nad umysłem Sonica, ale niebieski jeż zabrał ze sobą szmaragdy, które pozyskały swoją energię z promienia. Jeż transformował się w Super Sonica i poleciał w kosmos, aby zniszczyć promień.

Sonic Runners Adventure Edytuj

W Sonic Runners Adventure Doktor Eggman zbudował nowy promień kontroli umysłu, zasilany przez tajemniczą energię w Sky Sanctuary i energię pozyskaną z Ekstraktora. Dzięki promieniowi Eggman przejął kontrolę nad umysłem Tailsa i zmusił go do wybudowania generatora badników. Później przejął kontrolę nad umysłem Sonica, ale Tails i Knuckles zatrzymali go i zniszczyli promień.

Ciekawostki Edytuj

  • Efektem ubocznym promienia kontroli umysłu jest mrowienie w nosie.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki