Mirage Road (ミラージュロード Mirājurōdo?) – poziom w grze Sonic Rush. Jest trzecim poziomem dla Sonica i Blaze.

Opis Edytuj

Mirage Road mapa

Mirage Road na mapie

Mirage Road to poziom zlokalizowany wewnątrz starożytnych piramid na pustyni. W tle pojawiają się hieroglify i posągi, przedstawiające ludzi z głowami zwierząt. Obok tych posągów często występują kamienne dłonie z czerwonymi pazurami. Kiedy gracz na nich stanie, przeniosą one postać na drugi brzeg, przelatując nad przepaścią. W ruinach można spotkać również piaskowe zjeżdżalnie, szyny, a także nietypowy rodzaj ruchomych platform. Gracz może wejść do ich wnętrza, a jeżeli zrobi to z odpowiednią prędkością, to platforma podniesie się do góry jak dźwig i przeniesie postać do wyżej położonej sekcji ruin. Po raz pierwszy w Sonic Rush pojawiają się sekcje, w których gracz zostanie zamknięty w pomieszczeniu i będzie mógł z niego wyjść tylko wtedy, kiedy pokona wszystkich przeciwników.

Pod koniec każdego aktu pojawia się złota platforma, jeżdżąca po torach. W pierwszym akcie, porusza się po prostych, a także biegnących w górę i w dół szynach. Co jakiś czas spadają na nią z góry kamienie. Po uderzeniu w podłożę, odbijają się lekko do góry, po czy, wypadają z platformy. Mogą zadać postaci obrażenia, podobnie jak lądujące na platformie roboty. W drugim akcie jest podobnie, ale platforma wypada z torów i zaczyna pływać po zbiorniku wodnym. Gracz może się wtedy poruszać nie tylko po całej długości platformy, ale również i jej szerokości.

Boss Edytuj

Osobny artykuł: Egg Scarab

Bossem poziomu jest Egg Scarab. Robot ten toczy ze sobą wielką kolczastą kulę, która może ciskać w gracza. Kiedy kula chowa swoje kolce, należy ją uderzyć aby odbiła się z powrotem do Egg Scaraba i uderzyła go. Oprócz tego robot potrafi także lecieć na środek areny i rzucać wybuchowmy kulami w gracza.

Badniki Edytuj

Nazwa Sprite
Egg Pawn
Egg Pawn Rush sprite
Egg Bishop
Egg Bishop sprite
Egg Pawn Ogre
Egg Pawn Ogre sprite

Muzyka Edytuj

Nazwa Muzyka
Ethno Circus (Sonic)
Ethno Circus (Blaze)

Galeria Edytuj

Akt 1 Edytuj

[?
]
Galeria

Akt 2 Edytuj

[?
]
Galeria

Ciekawostki Edytuj

  • Tuż po dotknięciu Pierścienia Mety, gracz może wyskoczyć poza pływającą platformę i wypaść z poziomu, ale nie stracić życia.
  • Jest to jeden z niewielu poziomów w Sonic Rush, który posiada ten sam numer dla Sonica i Blaze.