Mission Street – siódmy poziom Hero Story w grach Sonic Adventure 2 i Sonic Adventure 2: Battle. Grywalną postacią jest Miles "Tails" Prower.

Historia Edytuj

Po tym jak Sonic, Tails i Amy są świadkami testowego wystrzału Eclipse Cannon dochodzą do wniosku iż Eggman zbiera Szmaragdy Chaosu aby zasilić laser. Tails wiedząc iż szmaragdy namierzają się wzajemnie postanawia użyć szmaragdu, który otrzymał w nagrodę za uratowanie Station Square w Sonic Adventure aby namierzyć Eggmana. Wtedy policja znajduje trio. Sonic proponuje by zająć ich czymś kiedy Tails wyrusza na poszukiwanie szmaragdów.

Opis Edytuj

Początkowo, gracz będzie poruszał się po miejskich ulicach, wypełnionych samochodami i policyjnymi blokadami. Następnie, przechodząc przez tunel, gracz będzie przemierzał zawieszone w powietrzu drogi i wielkie mosty linowe. Będzie się tu znajdowało wiele filarów z podczepionymi dynamitami, które gracz będzie mógł wysadzić. Cała autostrada jest bombardowana przez samoloty Blue Eagle. Pęknięte fragmenty drogi będą zapadały się w bezdenną przepaść. Pod koniec poziomu, gracz wróci do przemierzania miejskich ulic, aż do dojścia do Goal Ringa. Przedtem, należy zwrócić uwagę na to co dzieje się na górze, ponieważ fragmenty autostrady będą spadały na dolną ulicę i będą mogły przygwoździć gracza.

Mission Street zawiera ulepszenie: Booster. Znajduje się na obszarze autostrady, po wyjściu z pierwszego tunelu, na lewo.

Misje Edytuj

Misja 1 Edytuj

  • Cel: Ukryj się przed wojskowym pościgiem!
  • A-Rank: 25 000 punktów

Misja 2 Edytuj

  • Cel: Zbierz 100 pierścieni!
  • A-Rank: 3:30

Misja 3 Edytuj

  • Cel: Odnajdź zagubionego Chao!
  • A-Rank: 3:20

Tuż przed drugim punktem kontrolnym, pod autostradą znajduje się ruchoma platforma, prowadząca do postumentu wymagającego użycia Mystic Melody. Po użyciu, gracz zostanie teleportowany na poruszające się w górę i w dół w powietrzu ruchome platformy. Poruszanie się po tych platformach do przodu zaprowadzi gracza na szczyt mostu, na którym znajduje się Chao.

Misja 4 Edytuj

  • Cel: Dotrzyj do celu w mniej niż 3 minuty!
  • A-Rank: 22 000 punktów

Misja 5 Edytuj

  • Cel: Ukończ tryb Hard Mode!
  • A-Rank: 30 000 punktów

Muzyka Edytuj

Nazwa Muzyka
Rumbling HWY

Ciekawostki Edytuj

  • Druga misja poziomu wymaga zdobycia 100 pierścieni. Jednak na całym Mission Street znajduje się ich 99. Przez to gracz musi przejść cały poziom aż do back ring aby zrestartować położenie pierścieni i móc wykonać misję.
  • Przemierzając poziom można zobaczyć elektroniczne billboardy z głową Tailsa oferujące 1 000 000 dolarów nagrody za złapanie go.
  • W San Francisco znajduje się ulica o nazwie Mission Street.