FANDOM

Mono Beetle (モノビートル Monobītoru?) – robot z serii beetle, należący do sił organizacji G.U.N. Pojawia się w grach Sonic Adventure 2, Sonic Adventure 2: Battle, Shadow the Hedgehog i Sonic Generations.

Opis Edytuj

Mono Beetle to najprostsze roboty z rodziny beetle, służące jako wzór dla kolejnych modeli z tej serii. Mają kształt kuli, daszek na głowie, a także czerwone światło na czole. Lampka ta zapala się na czerwono, kiedy Mono Beetle wykryje przeciwnika. Roboty mają zdolność latania i patrolowania pobliskiego terenu. Mono Beetle nie posiadają żadnej broni, dlatego nie mogą zranić gracza.

Historia Edytuj

Sonic Adventure 2 Edytuj

Mono Beetle pojawiły się po raz pierwszy w Sonic Adventure 2. Są powszechnie pojawiającymi się przeciwnikami w grze. Można je spotkać na większości poziomów. Sonic i Shadow mogą wykorzystać roboty jako platformy do poruszania się po nich za pomocą Homing Attacku.

Shadow the Hedgehog Edytuj

Mono Beetle powróciły w Shadow the Hedgehog, otrzymując lekką zmianę wyglądu. Dodano im skrzydła po bokach, a także dodatkowe silniki na plecach. Są często spotykanymi przeciwnikami, towarzyszącymi żołnierzom GUN. Posiadają jeden punkt zdrowia.

Sonic Generations Edytuj

Mono Beetle pojawiają się na poziomie City Escape w wersji gry na konsole i PC, oraz na poziomie Radical Highway w wersji na Nintendo 3DS.

Galeria Edytuj

Ciekawostki Edytuj

  • Według Kazuyuki Hoshino inspiracją do stworzenia Beetle były pojazdy parkingowych w San Francisco. Zostały umieszczone w grze jako zemsta za wszystkie bilety parkingowe, które on i Takashi Iizuka otrzymali w trakcie produkcji Sonic Adventure 2.