Fandom

Sonic Wiki

Mono Beetle

2654strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Mono Beetle (モノビートル Monobītoru?) – robot z serii beetle, należący do sił organizacji G.U.N. Pojawia się w grach Sonic Adventure 2, Sonic Adventure 2: Battle, Shadow the Hedgehog i Sonic Generations.

Opis Edytuj

Mono Beetle to najprostsze roboty z rodziny beetle, służące jako wzór dla kolejnych modeli z tej serii. Mają kształt kuli, daszek na głowie, a także czerwone światło na czole. Lampka ta zapala się na czerwono, kiedy Mono Beetle wykryje przeciwnika. Roboty mają zdolność latania i patrolowania pobliskiego terenu.

Mono Beetle nie posiadają żadnej broni, dlatego nie mogą zranić gracza. Sonic i Shadow mogą wykorzystać roboty jako platformy do poruszania się po nich za pomocą Homing Attacku.

Sonic Adventure 2 Edytuj

Mono Beetle zadebiutowały w Sonic Adventure 2, jako jedni z najczęściej spotykanych przeciwników. Pojawiają się na niemalże każdym poziomie w grze. Atakują w pojedynczo, lub w grupach, czasami pojawiając się znienacka.

Shadow the Hedgehog Edytuj

Mono Beetle powróciły w Shadow the Hedgehog, otrzymując lekką zmianę wyglądu. Dodano im skrzydła po bokach, a także dodatkowe silniki na plecach. Są często spotykanymi przeciwnikami, towarzyszącymi żołnierzom GUN. Posiadają jeden punkt zdrowia.

Sonic Generations Edytuj

Mono Beetle pojawiają się na poziomie City Escape w wersji gry na konsole i PC, oraz na poziomie Radical Highway w wersji na Nintendo 3DS.

Galeria Edytuj

ved
Roboty G.U.N.
ved
Sonic Adventure 2

Więcej z Fandomu

Losowa wiki