Fandom

Sonic Wiki

Moon Mech

2650stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Share

Moon Mech – maszyna pojawiająca się w Sonic Lost World. Jest robotem przypominającym Księżyc i jest używany przez Zazza podczas walk z Sonicem.

Opis Edytuj

Wygląd Edytuj

Moon Mech jest żółtym, kulistym robotem. Jest nieco większy niż jego właściciel, Zazz. Jest bardzo podobny do Księżyca. Ma małe otworki na powierzchni, które przypominają kratery. Moon Mech posiada również twarz: dwoje oczu z niebieskimi tęczówkami i czarnymi twardówkami oraz ząbkowane usta, wewnątrz których znajduje się niebieska kulka. Twarz Moon Mecha może wyrażać emocje.

Zdolności Edytuj

Moon Mech potrafi poruszać się w powietrzu z dużą prędkością - jest w stanie dotrzymać kroku Sonicowi. Moon Mech może strzelać gwiazdkami z ust. Potrafi również wywołać małe wstrząsy, gdy uderzy w podłoże.

Zastosowania Edytuj

Zazz używa Moon Mecha przede wszystkim do przemieszczania się, lecz może go też używać do walki. Jeżeli nie używa zdolności robota, wykorzystuje go w innym celu - rzuca nim lub turla w kierunku przeciwników.

Galeria Edytuj

Ciekawostki Edytuj

  • Nie jest do końca pewne, jak Zazz kontroluje działanie Moon Mecha. Możliwym wyjaśnieniem jest, że używa swoich zdolności manipulowania polem magnetycznym.

Więcej w Fandom

Losowa wiki