FANDOM

Mosqui (モスキー Mosukī?), znany również jako Kameka (カメカ?), Robot Mosquito, lub Needlenose – badnik pojawiający się w serii Sonic the Hedgehog. Jest robotem przypominającym komara.

Opis Edytuj

Sonic CD Edytuj

Mosqui sprite 1.gif

Mosqui debiutują w grze Sonic CD, na poziomie Palmtree Panic. W teraźniejszości, przeszłości dobrej przyszłości latają w powietrzu, na wyznaczonym terenie. Kiedy gracz się pod nimi znajdzie, Mosqui skieruje się w dół i spadnie na ziemię, próbując podczas spadku ukłuć gracza żądłem. Po tym, robot wbija się w ziemię i nie może z niej wyjść. Jest wtedy nieruchomy i stosunkowo niegroźny, ale wciąż może zadać zranić postać przy kontakcie.

Mosqui-sonic-cd-sprite.gif

W złej przyszłości, Mosqui posiadają powyginane nosy, nadgryzione zębem czasu. Poruszają się i atakują wolniej, ale korzystają z tej samej strategii co wyżej.

Sonic Triple Trouble Edytuj

Mosqui sprite tt.png

Mosqui, nazywane tutaj Kameka, pojawiają się na poziomie Sunset Park Zone. Są mniejsze, oraz posiadają czarne korpusy i żółte żądło. Mogą lecieć tylko przed siebie, a kiedy gracz znajdzie się pod nimi, zlecą w dół i wbiją się w ziemię. Po drodze mogą zadać graczowi obrażenia. Nie mogą się ruszać i są stosunkowo niegroźne, ale wciąż mogą zadać zranić postać przy kontakcie.

Knuckles' Chaotix Edytuj

Mosqui sprite KC.png

W Knuckles' Chaotix, roboty noszą nazwę Needlenose, która jest przetłumaczeniem przez twórców nazwy Kameka. Pojawiają się na początku ekranu tytułowego, lecąc w eskadrze z Metal Soniciem.

Roboty można spotkać na poziomie Speed Slider. Lecą w powietrzu, a kiedy gracz znajdzie się pod nimi, zlecą w dół i wbiją się w ziemię. Po drodze mogą zadać graczowi obrażenia swoim żądłem. Przy kontakcie z ziemią, wystrzeliwują również dwa pociski.

Galeria Edytuj

[?
]
Galeria

Ciekawostki Edytuj

  • Mosquito posiadał inne źródło zasilania w każdej z gier w których się pojawił: w Sonic CD zasilały go nasiona kwiatów, w Sonic Triple Trouble nie posiadał żadnego źródła, a w Knuckles' Chaotix - Czarne pierścienie.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki