Fandom

Sonic Wiki

Motobug

2688stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Moto Bug (モトラ Motora?) – badnik pojawiający się w serii Sonic the Hedgehog, począwszy od gry Sonic the Hedgehog (1991). Jest przypominającym biedronkę robotem.

Opis Edytuj

Sonic the Hedgehog (1991) Edytuj

Motobug-spr.png
Motobug zadebiutował w grze Sonic the Hedgehog, na poziomie Green Hill Zone. Porusza się on powoli w jedną i drugą stronę, co czyni go bardzo prostym przeciwnikiem. Jest również pierwszym badnikiem, którego Sonic spotyka w serii.

Sonic the Hedgehog (8-bit) Edytuj

Motobug 8 bit sprite.png

Motobug pojawia się również w 8-bitowej wersji gry. Tam również pojawia się na Green Hill Zone, ale tylko w pierwszym akcie. Ponadto jest dużo mniejszy.

Sonic Drift 2 Edytuj

Motobug pojawia się gościnnie w Sonic Drift 2 na torze Hill Top. Motobugi w tej grze również są bardzo małe, tak jak w 8-bitowym Sonicu.

Sonic the Hedgehog 4: Episode I Edytuj

Motobug powraca w pierwszym epizodzie Sonic the Hedgehog 4, na poziomie Splash Hill Zone. Robot otrzymał lekką zmianę wyglądu, głównie w kształcie jego ciała. Roboty te występują zarówno pojedynczo, jak i czasami w grupach. Zachowuje się tak samo jak w pierwszym Sonic the Hedgehog, poruszając się w jedną i w drugą stronę, a obrażenia może zadać tylko wjeżdżając w gracza.

Sonic Colors Edytuj

Motobugi po raz kolejny przeszły zmianę wyglądu i pojawiają się na poziomach Starlight Carnival, Asteroid Coaster i Terminal Velocity.

Roboty stanowią teraz przeszkody w sekcjach wymagających użycia Quick Stepa, czyli na długich drogach po których Sonic może osiągać duże prędkości używając Boosta. Motobugi mogą być łatwo pokonane za pomocą jednej z tych umiejętności. Dodatkowo w grze pojawiają się większe Motobugi. Kiedy zostaną zniszczone, towarzyszące im mniejsze Motobugi również wybuchną.

Sonic Generations Edytuj

Motobug Generations.png

Motobug w Sonic Generations

Motobug pojawia się w obu wersjach gry Sonic Generations, na poziomie Green Hill Zone, będący ulepszoną wersją oryginalnego poziomu z Sonic the Hedgehog (1991). Jego wygląd nie uległ zmiano w stosunku do Sonic Colors, a robot zachowuje się podobnie.

W dwuwymiarowych sekcjach, Motobug porusza się po wyznaczonym terenie i może być łatwo zniszczony dowolnym ciosem. Na długich drogach po których Sonic może osiągać duże prędkości używając Boosta, Motobugi stanowią przeszkody, które można jednak potrącić za pomocą wspomnianej umiejętności. Wielki Motobug pojawia się również na jednej z misji, gdzie gracz musi przed nim uciekać.

Sonic Lost World Edytuj

SLW-FocusedHA.jpg

Motobugi w Sonic Lost World

W Sonic Lost World, Motobugi pojawiają się na większości poziomów, czyli w: Windy Hill, Desert Ruins, Tropical Coast, Frozen Factory i Silent Forest. Przechodząc przez kolejną zmianę, nadano im bardziej uproszczony i przypominający oryginalny projekt wyglądu. Zawsze pojawiają się w grupach, najczęściej liczących po trzy roboty. Można je łatwo zniszczyć Homing Attackiem, lub Focused Homing Attackiem, przy czym ten drugi może pozwolić na wyeliminowanie nawet całej grupy.

Galeria Edytuj

ved
Sonic the Hedgehog 4
ved
Sonic Colors
ved
Sonic Lost World

Więcej w Fandom

Losowa wiki