Fandom

Sonic Wiki

Mushmeanie

2642strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Share

Mushmeanie (ヒドゥン Hidun?, dosł. "Hidden") – badnik pojawiający się w serii Sonic the Hedgehog, począwszy od gry Sonic & Knuckles. Jest robotem przypominający grzyb.

Opis Edytuj

Sonic & Knuckles Edytuj

Mushmeanie-sprite.png
Mushmeanie jest badnikiem podobnym do grzyba. Jego ciało składa się jedynie z głowy, które jest koloru fioletowego. Na na głowie ma pomarańczowy kapelusz w żółte kropki, który ma go chronić. W dolnej części ciała posiada sprężynę, na której podskakuje. Jedyne co robi, to skakanie po określonym obszarze. Badnik do zniszczenia wymaga dwóch uderzeń: pierwsze uderzenie odsłania głowę badnika, a drugie - niszczy go.

Sonic Generations Edytuj

Mushmeanie pojawia się w wersji Sonic Generations na Nintendo 3DS. Powraca na odnowionym poziomie Mushroom Hill. Podobnie jak w Sonic & Knuckles, Mushmeanie podskakuje na swojej sprężynie i może być zniszczony po zdjęciu mu kapelusza.

Sonic Lost World Edytuj

W Sonic Lost World, Mushmeanie pojawia się tylko w wersji na Wii U, w pierwszym Zonie Silent Forest i ? Zonie Sky Road. Zachowuje się podobnie jak w poprzednich grach, ale przy podskakiwaniu wytwarza małe fale uderzeniowe dookoła siebie. Aby go zniszczyć, należy najpierw strącić kapelusz z jego głowy, a następnie skoczyć mu na głowę. Aby zrzucić kapelusz, gracz musi użyć Flying Kicka.

W innych mediach Edytuj

Mushmeanie pojawia się w komiksie Sonic Holiday Special 1996 razem z EggRobotem oraz innymi badnikami z Mushroom Hill Zone.

Galeria Edytuj

ved
Sonic & Knuckles
ved
Sonic Lost World

Więcej w Fandom

Losowa wiki