Fandom

Sonic Wiki

Mushroom Hill (Sonic Generations)

2655stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

<< Poprzedni poziom

Sonic Generations (3DS)
Mushroom Hill

Następny poziom >>

Ten artykuł dotyczy poziomu Ery Klasycznej z Sonic Generations. Jeśli szukałeś oryginalnego poziomu z Sonic & Knuckles, kliknij tutaj.
Mushroom Hill (マッシュルームヒル Masshurūmuhiru?) – trzeci poziom w grze Sonic Generations. Kończy on Erę Klasyczną. Pojawia się w wersji gry na Nintendo 3DS. Jest remakiem poziomu Mushroom Hill Zone z Sonic & Knuckles.

Opis Edytuj

Akt 1 Edytuj

Akt 1 nawiązuje do pierwszego aktu tego oryginalnego poziomu. Głównymi obiektami jakie się tu pojawiają są grzyby. Gracz może odbijać się od ich kapeluszy jak od trampolin. Inne grzyby z kolei są podczepione do ścian. Kiedy gracz na nich stanie, zaczną się po pewnym czasie zapadać w dół. Poza grzybami pojawiają się tutaj również drążki akrobacyjne, na których gracz może wyskakiwać do przodu, oraz windy z dwoma uchwytami. Należy złapać się takiego uchwytu i ciągnąć go w dół. Sprawi to, że cała konstrukcja zacznie przemieszczać się w górę. W trawie czasami ukryte długie liany, które mogą złapać Klasycznego Sonica. Aby się ich puścić, należy osiągnąć dużą prędkość, albo wykonać Spin Dash.

Akt 2 Edytuj

Akt 2 wzorowany jest na drugim akcie oryginalnego poziomu. Las posiada teraz jesienne liście i zmienioną pogodę. Powracają grzyby z poprzedniego aktu, a także dochodzi jego nowy rodzaj. Jest to niebieski grzyb z dwoma kapeluszami. Na jednym znajduje się odważnik. Jeśli gracz wskoczy na pusty kapelusz, to przeciwległy uniesie się i wybije w górę odważnik. Ten spadnie po chwili na swój kapelusz i wybije gracza w górę. Pojawiają się tutaj także kwiaty-śmigła, po których gracz może przelatywać nad pewnymi obszarami. Poziom kończy się wyjściem z grzybowej jaskini. Gracz będzie zjeżdżać po położonej wewnątrz niej szynie, aby następnie za pomocą Homing Attacku zniszczyć ścianę blokującą wyjście.

Misje Edytuj

Akt 1 Edytuj

  • Die-Hard – Ukończ Mushroom Hill w czasie 2:00.00, nie tracąc żadnego życia!
  • Ring Collector – Zbierz 60 pierścieni w Mushroom Hil w czasie 3:00.00!
  • Keep the Pace – Zbierz zegary i przejdź Mushroom Hill zanim upłynie czas!
  • Rampage! – Zniszcz 10 przeciwników w Mushroom Hill w czasie 1:00.00!
  • Stealth Attack – Przejdź Mushroom Hill w 2:00.00 bez niszczenia przeciwników!
  • Item Collector – Zbierz wszystkie Item Boxy w Mushroom Hill w czasie 3:00.00!
  • Special Trial – Zniszcz 5 Madmole'ów w Mushroom Hill w czasie 1:00.00!

Akt 2 Edytuj

  • Perfection – Ukończ Mushroom Hill 2:00.00, nie tracąc żadnego życia!
  • Stealth Attack – Przejdź Mushroom Hill w czasie 3:00.00 bez niszczenia przeciwników!
  • Special Trial – Użyj kwiatowych wiatraków aby zdobyć 70 pierścieni na Mushroom Hill w 1:00.00!

Rangi Edytuj

Ranga Wymagania
Akt 1 Akt 2
RangaS.png 0:00.00 - 1:35.00 0:00.00 - 1:45.00
RangaA.png 1:35.01 - 1:45.00 1:45.01 - 2:00.00
RangaB.png 1:45.01 - 2:00.00 2:00.01 - 2:50.00
RangaC.png 2:00.01 - 2:15.00 2:50.01 - 3:25.00
RangaD.png 2:15.01 - 9:59.99 3:25.01 - 9:59.99

Muzyka Edytuj

Nazwa Muzyka
Mushroom Hill - Akt 1
Mushroom Hill - Akt 2

Galeria Edytuj

Ciekawostki Edytuj

  • Jest to jedyny poziom o tematyce lasu, w wersji Sonic Generations na Nintendo 3DS.
  • Jest to jedyny poziom w Sonic Generations, który jest wzorowany na dwóch różnych aktach tego samego poziomu.
  • Jest to jedyny poziom Ery Klasycznej w wersji gry na Nintendo 3DS, który nie pojawia się na w wersji na konsole/PC.
  • Kwiat-śmigło nawiązuje do podobnego obiektu, który pojawił się na poziomie Frog Forest w Sonic Heroes.

Więcej w Fandom

Losowa wiki