FANDOM

<< Poprzedni poziom

Sonic Advance 2
Music Plant

Następny poziom >>

Music Plant – trzeci poziom w grze Sonic Advance 2.

Opis Edytuj

Music Plant Mapa.png

Mapa Music Plant

Music Plant jest samotną wyspą, położoną w zatoce. Posiada charakterystyczny półwysep w kształcie gryfu gitary. Poziom pełen jest instrumentów muzycznych i kolorów.

Funkcje springów są tutaj zastąpione złotymi talerzami, które odbijają gracza od siebie. Pojawiają się tu także kolorowe płytki, od których gracz odbija się zostawiając za sobą nuty. Za trampoliny służą tu białe łańcuszki. Na zawieszonych w powietrzu pięcioliniach położone są kolorowe nuty, również odbijające gracza. Funkcje rurociągów na tym poziomie pełnią długie trąbki. Oprócz tego, spotkać tutaj można tunele z klawiszy pianina, od których ścian może odbijać się gracz, a także małe klarnety z dwoma otworami, które wsysają gracza do siebie i wypychają w górę, unosząc nad ziemią na określonym obszarze. Szyny i kolce występujące na tym poziomie również są kolorowe.

Boss Edytuj

Osobny artykuł: Egg Totem

Po przejściu obu aktów gracz staje do walki z bossem - Egg Totem. Podczas walki gracz biegnie za robotem. Boss składa się z trzech platform otoczonych przez kolce. Każda platforma posiada także małe działko laserowe, które wystrzeliwuje w gracza pocisk. Działka mogą być zniszczone, dzięki czemu łatwiej będzie stanąć na platformach. Aby pokonać bossa, gracz musi skakać po jego platformach aby dosięgnąć kokpitu. Jeśli gracz walczy z bossem jako Sonic, to uratuje Tailsa.

Badniki Edytuj

Nazwa Sprite
Piko Piko
Piko Piko sprite.png
Circus
Circus sprite.png
Bell (Badnik)
Bell sprite.png
Yado
Yado sprite.png

Muzyka Edytuj

Nazwa Muzyka
Music Plant Akt 1
Music Plant Akt 2

Galeria Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki