Fandom

Sonic Wiki

Mystic Mansion

2655stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze2 Udostępnij

<< Poprzedni poziom

Sonic Heroes
Mystic Mansion

Następny poziom >>

Mystic Mansion – dwunasty poziom w Sonic Heroes.

Opis Edytuj

Mystic Mansion obejmuje wnętrze nawiedzonego zamku, które jest bardzo różnorodne. Znajdują się tutaj okrągłe przyciski, wpływające na zmianę otoczenia, które mogą np. ożywiać przeciwników z pobliskich rzeźb i obrazów.

Gracz porusza się po korytarzach i pomieszczeniach, wyłożonych czerwonym dywanem. Poszczególne pomieszczenia oddzielone są od siebie zamkniętymi drzwiami, które można otworzyć znajdując odpowiedni przycisk, lub niszcząc pobliskich przeciwników. Są tu również poręcze, działające jak szyny.

Oprócz korytarzy, gracz będzie co jakiś czas przemierzał podziemia dworu. Składają się one z szarych, kamiennych cegieł. Gracz porusza się tutaj po kamiennych platformach i szynach, na których może również prowadzić wagonik. Ważnym punktem w katakumbach jest wielki, nieruchomy szkielet, trzymający w dłoniach i na głowie płaskie platformy. Za pomocą okrągłych przycisków, gracz może zmieniać położenie szkieletu i ułożenie platform.

Istnieją tutaj również ceglane pomieszczenia z kratami w oknach. Składają się z biegnących w kółko korytarzy, popękanych ścian które można zniszczyć i wysokich komnat z wiatrakami, które pozwalają graczowi na wydostanie się z nich. Sekcja te w szczególności przemierzana jest przez Team Chaotix, która zostaje uwięziona w biegnącym cały czas w kółko korytarzu. Aby wydostać się z tego pomieszczenia, gracz musi strzelić w latający w powietrzu przycisk, otwierający drzwi pozwalające na wyjście z komnaty.

W ciemnym pokoju rozdzielają się drogi drużyn Sonic i Dark z drużyną Chaotix. Sonic i Dark wskakują do wyschniętego zbiornika z wodą, przemierzając kolejne podziemia. Po przejściu tej sekcji, obie drużyny dostają się do katakumb w których pojawiają się szyny, zbudowane z pajęczych sieci. Posiadają skomplikowaną strukturę, przez co łatwo wypaść z nich w przepaść. Chaotix z koeli przechodzi przez drzwi na końcu pokoju i teleportuje się do więzienia. Wychodząc z niego, dostają się do wielkiej komnaty z pajęczą siecią biegnącą dookoła. Obie drużyny spotykają się w pokoju ze studnią.

Po wskoczeniu do studni, gracz znajdzie się w wymiarze duchów. Jest on zbudowany z dziwnej, podobnej do wody substancji, tworzącej jego ściany i podłoże. Pierwsza sekcja tego wymiaru to okrągła, wysoka komnata z czarnym tłem. Po wydostaniu się z tej komnaty, gracz dostanie się do szerszego pomieszczenia. Znajduje się w nim centralna platforma, z okrągłym przyciskiem zamkniętym w klatce. Znajdują się tutaj również trzy inne przyciski, położone na lewo, prosto i prawo od centralnej platformy, połączone z centralną platformą drewnianymi mostami. Każdy z nich zmienia tło wymiaru odpowiednio na: niebieski, żółty i czerwony, odpowiadający odpowiednim formacjom.

Szkielet MM.png

Trzy pozycje szkieletu

Niebieski wymiar wymaga użycia postaci specjalizującej się w szybkości. Most do centralnej platformy zostaje usunięty, a gracz musi się do niego dostać, skacząc po pojawiających się duchach za pomocą Homing Attacku. Po dostaniu się na centralną platformę, gracz musi oczyścić ją z przeciwników.

Żółty wymiar wymaga użycia postaci specjalizującej się w lataniu. Most do centralnej platformy zostaje usunięty. Gracz musi wykorzystać unoszące się w powietrzu platformy, do przedostania się do centralnej platformy i oczyszczenia jej z przeciwników.

Czerwony wymiar wymaga użycia postaci specjalizującej się w mocy. Most do centralnej platformy zostaje usunięty. Gracz musi wykonać Triangle Dive i przelecieć na pobliskich wentylatorach na centralną platformę i oczyścić ją z przeciwników.

Po zniszczeniu wszystkich przeciwników, wymiar zniknie, a gracz znajdzie się w ogrodach zamku.

W wersjii Team Chaotix, wymiar posiada jasnoniebieskie tło. Stąd, Team Chaotix może dostać się na początek poziomu. Znajdują się tutaj latające wysoko platformy, na których pali się niebieski ogień.

Misje Edytuj

Mystic Mansion 2.png

Rzeźby i obrazy

Team Sonic Edytuj

Team Sonic przechodzi cały poziom od początku do końca.

Normalna misja Edytuj

Cel: Ucieknij z nawiedzonego zamku!

A-Rank – 36 000 punktów

B-Rank – 32 000 punktów

C-Rank – 28 000 punktów

D-Rank – 20 000 punktów

Dodatkowa misja Edytuj

Cel: Dotrzyj do celu w mniej niż 7 minut!

A-Rank – 36 000 punktów

B-Rank – 32 000 punktów

C-Rank – 28 000 punktów

D-Rank – 24 000 punktów

Team Dark Edytuj

Mystic Mansion 4.png

Podziemia i wagonik

Team Dark przechodzi cały poziom od początku do końca, spotykając na swojej drodze znacznie więcej przeciwników niż inne drużyny. Posiadają uproszczony koniec poziomu.

Normalna Misja Edytuj

Cel: Ucieknij z szalonego zamku!

A-Rank – 58 000 punktów

B-Rank – 50 000 punktów

C-Rank – 40 000 punktów

D-Rank – 25 000 punktów

Dodatkowa misja Edytuj

Cel: Zniszcz 100 przeciwników!

A-Rank – 1:00 minut

B-Rank – 11:30 minut

C-Rank – 12:00 minut

D-Rank – 13:00 minut

Team Rose Edytuj

Mystic Mansion 8.png

Pajęcza sieć

Team Rose posiada bardzo mocno ukróconą i uproszczoną wersję poziomu. Kończą go, po przejściu na koniec pomieszczenia z wielkim szkieletem.

Normalna Misja Edytuj

Cel: Ucieknij z nawiedzonego zamku!

A-Rank – 45 000 punktów

B-Rank – 40 000 punktów

C-Rank – 35 000 punktów

D-Rank – 25 000 punktów

Dodatkowa misja Edytuj

Cel: Zbierz 200 pierścieni!

A-Rank – 3:30 minut

B-Rank – 4:00 minut

C-Rank – 4:30 minut

D-Rank – 5:00 minut

Team Chaotix Edytuj

Mystic Mansion 9.png

Wymiar duchów

Team Chaotix otrzymuje od swojego klienta kolejną misję. Tym razem muszą zgasić wszystkie czerwone pochodnie w zamku, aby się z niego wydostać. Przemierzają dodatkowe sekcje, których nie mogą odwiedzić inne drużyny.

Normalna Misja Edytuj

Cel: Zgaś wszystkie czerwone pochodnie!

A-Rank – 25 000 punktów

B-Rank – 20 000 punktów

C-Rank – 15 000 punktów

D-Rank – 10 000 punktów

Dodatkowa misja Edytuj

Cel: Zgaś wszystkie niebieskie pochodnie!

A-Rank – 20 000 punktów

B-Rank – 18 000 punktów

C-Rank – 15 000 punktów

D-Rank – 10 000 punktów

Muzyka Edytuj

Nazwa Muzyka
Mystic Mansion

Galeria Edytuj

Ciekawostki Edytuj

  • Jest to jedyny poziom w Sonic Heroes, w którym wszystkie drużyny zaczynają w tym samym miejscu.
  • Na początku poziomu, gracz może zobaczyc obraz z Seaside Hill.
  • Szkielety z tego poziomu przypominają Jacka Skellingtona, głównego bohatera filmu Tim Burtona Miasteczko Halloween.

Więcej w Fandom

Losowa wiki