Fandom

Sonic Wiki

Mystic Ruins Garden

2779stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
Mystic Ruins Garden SADX.png

Widok ogólny

Mystic Ruins GardenOgród Chao pojawiający się w grach Sonic Adventure i Sonic Adventure DX: Director's Cut.

Opis Edytuj

Wygląd Edytuj

Ogród ten znajduje się w Mystic Ruins. Aby się do niego dostać, gracz musi wejść do jaskini znajdującej się na północ od dworca kolejowego. Tuż pod wzgórzem, na którym położony jest Warsztat Tailsa, znajduje się jaskinia. Wewnątrz jaskini mieści się wagonik i tory kolejowe. Gracz powinien wskoczyć do wagonika kopalnianego i pojechać nim do ogrodu.

MRGarden SA.png

Wersja oryginalna z Sonic Adventure

Ogród w Mystic Ruins wydaje się być położony na klifie, na którego krawędziach ciągnie się długi płot. W samym ogrodzie nieregularnie porozmieszczane są fragmenty starożytnych ruin i palmy z owocami. Centralnym punktem ogrodu jest jeziorko z samotną wysepką na środku. Na tej wysepce położona jest kolejna palma. Z dna jeziora wyrasta pnąca się wysoko w górę zrujnowana kolumna. Znajduje się tutaj też samotna półka skalna i wzniesienie, z którego gracz może do wspomnianego jeziorka wskoczyć. Teleporty do pozostałych ogrodów w Station Square i Egg Carrier położone są tuż przy wejściu, razem z maszyną zmiany imienia Chao.

Wyjątkowa dla tego ogrodu jest zmiana pory dnia, którą może być: południe, wschód słońca, lub noc. Ogród w Mystic Ruins przeszedł niewielkie zmiany w Sonic Adventure DX, w stosunku do swojej oryginalnej wersji z Sonic Adventure. Jedynie zauważalne są tutaj zmiany większości tekstur, m.in. ścian, kamieni i palm.

Muzyka Edytuj

Nazwa Muzyka
Theme of Chao

Ciekawostki Edytuj

  • Jest to jedyny ogród Chao w Sonic Adventure, a nawet w całej serii, w którym zmienia się pora dnia. Zależy ona od pory, która zmienia się wraz z postępem fabuły w grze.
ved
Sonic Adventure

Więcej w Fandom

Losowa wiki