Fandom

Sonic Wiki

Nebula

2636stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Share

Nebula (ポトス Potosu?) – badnik pojawiający się w serii Sonic the Hedgehog, począwszy od gry Sonic the Hedgehog 2. Jest robotem przypominającym czarnego stwora, ukrytego w zielonym pancerzu w kształcie jaja. Na głowie posiada śmigło, pozwalające mu latać nad ziemią.

Opis Edytuj

Sonic the Hedgehog 2 Edytuj

Nebula sprite.png

Nebula zadebiutował grze Sonic the Hedgehog 2 na poziomie Sky Chase Zone. Jest tutaj zielonym stworem w czarnym, jajowatym pancerzu ze złotym śmigłem. Roboty unoszą się w jednym miejscu nad ziemią, ale jeśli gracz zacznie się do nich zbliżać, to zaczną się ruszać w górę. Kiedy gracz będzie je miła, zaczną obniżać wysokość lotu. Jeśli postać znajdzie się pod robotem, to Nebula zrzuci na dół swoją kolczastą bombę, zadającą graczowi obrażenia.

Na początku poziomu, Nebula atakują gracza pojedynczo. Dopiero w późniejszych sekcjach poziomu pojawiają się w grupach liczących od 3 do 7.

Sonic Pocket Adventure Edytuj

Nebula PA sprite.png

Nebula powracają w Sonic Pocket Adventure, ponownie na poziomie Sky Chase Zone. Są tu jednak węższe i mniejsze niż w poprzedniej grze. Zachowują się jednak tam samo, zrzucając na gracza kolczaste bomby.

Sonic Lost World Edytuj

W Sonic Lost World, Nebula otrzymały mocną zmianę wyglądu. Roboty posiadają teraz czarny pancerz, osłaniany przez zieloną, jajowatą powłokę. Ich śmigło jest złote, podobnie jak otrzymane po bokach dłonie.

Nebula Lost World.png

Nebula w Sonic Lost World

Nebula pojawiają się w trzecim Zonie Tropical Coast, trzecim Zonie Frozen Factory, oraz trzecim Zonie Lava Mountain. Tym razem unoszą się nad szynami, po których zjeżdża Sonic i nie zrzucają bomb. Gracz może skakać po nich za pomocą Homing Attacku. Jednak w Zonie ? w Tropical Coast, Nebula przelatują z dolnej do górnej krawędzi ekranu (albo na odwrót) w odstępach, przez które może przelecieć gracz. W drugim Zonie Hidden World, Nebula atakują z chmur, będąc w grupach, a gracz musi ich unikać.
ved
Sonic Lost World

Więcej w Fandom

Losowa wiki