Fandom

Sonic Wiki

Nega-Mother Wisp

2655stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Być może szukałeś pierwotnej postaci Nega-Mother Wisp - Mother Wispa?
Cudzy1.png Please, stop my mama. Cudzy2.png
Yacker
Nega-Mother Wisp (ダークマザーウィスプ Dākumazāu~isupu?) znana też jako Project "Mother" lub Dark Mother Wisp to finałowy boss w grze Sonic Colors w wersji na Nintendo DS, oraz zła wersja Mother Wispa, powstałą na skutek całkowitej utraty dobrej energii Hyper-go-on, za sprawą Dr. Eggmana.

Wygląd Edytuj

Nega-Mother Wisp, tak jak w jej oryginalnej formie jest znacznie większa od reszty Wispów. Jej wygląd ogólnie jest straszny i mroczny, co jest cechą wspólną dla wszystkich Nega-Wispów.

Nega-Mother Wisp ma fioletową skórę na całym ciele, jest wielka i posiada dwa cienkie odnóża. Posiada również dwa zakrzywione i długie rogi, oraz świecący jasnofioletowym światłem kształt podobny do kształtu kwiatka. Jest on prawdopodobnie jej okiem. Charakterystycznie dla Nega-Wispów posiada dużą paszczę z ostrymi zębami.

W dole głowy Nega-Mother Wispa widać trzy warstwy czegoś podobnego do frędzli. Pod nimi są mniejsze i krótsze odnóża, oraz dwa większe z nich. Na tych większych widać szczęki, oraz kilka małych oczu na końcach każdej z nich.

Umiejętność Edytuj

Nega-Mother Wisp jest jak na razie najpotężniejszym znanym Wispem. Posiada taką moc, że potrafi dorównać Super Sonicowi.

Tak jak każdy Wisp, Nega-Mother Wisp potrafi latać, co jest głównie jej metodą na szybkie poruszanie się.

Nega-Mother Wisp potrafi wygenerować swój własny i unikalny wariant potężnej energii wewnątrz własnego ciała, zwany Hyper-go-on, jednak przez Dr. Eggmana został on uszkodzony, co skutkuje mroczniejszą wersją tej energii. Służy jej ona do na przykład tworzenia wiązki laserowej lub puszczania niewielkiego zarzewia spowalniającego, lub podczas kontaktu fizycznego, wbijającego się w przeciwnika.

Ponadto, Nega-Mother Wisp ma zwiększoną wytrzymałość przez co może się oprzeć atakom Sonica, a także meteorytom.

Występy w grach Edytuj

Sonic Colors Edytuj

Nega-Mother Wisp jest mroczną wersją Mother Wispa, powstałą na skutek mutacji przez Dr. Eggmana, który chciał ją wykorzystać do zbudowania maszyny kontrolującej umysły wszystkich ludzi na świecie. Wyszła jednak poza jego kontrolę i ukryła się na jakiś czas w kosmosie.

Po pokonaniu Egmana przez Sonica i zniszczeniu jego Międzygwiezdnego Parku Rozrywki, Nega-Mother Wisp ujawniła się nad Ziemią gotowa rozpocząć proces niszczenia wszystkiego. Na drodze stanął jej jednak Super Sonic. Po walce i pokonaniu jej, Nega-Mother Wisp pozbyła się uszkodzonego Hyper-go-on, powracając do swojej pierwotnej postaci.

Sonic Runners Edytuj

W Tropical Coast Event Mother Wisp po raz kolejny padła ofiarą Dr. Eggmana. Została przemieniona w Nega-Mother Wispa, który jednak znowu wymknął mu się spod kontroli, niszcząc jego bazę. Na szczęście Białe Wispy pokazały jej piękny widok na Pearly Beach, co spowodowało powrotną przemianę w Mother Wispa.

Walka Edytuj

Sonic Colours (DS) Extra Stage V.S. Boss07:14

Sonic Colours (DS) Extra Stage V.S. Boss

Film pokazujący jak pokonać finałowego bossa

W pierwszej fazie walki Sonic znajduje się na dolnym ekranie konsoli, a zadaniem gracza jest unikanie kul energii, wystrzeliwanych przez Nega-Mother Wispa. Każde trafienie taką kulą spycha Sonica coraz bardziej w dół ekranu. Następnie, boss używa ataków swoimi odnóżami, których gracz również musi unikać. Tymczasem Sonic musi używać latających wokół bossa asteroid aby go zranić.

Po tym jak Sonic dwa razy zrani Nega-Mother Wispa uruchamia swój Boost, lecąc w kierunku bossa ze zwiększoną prędkością. Teraz boss po raz kolejny zaczyna "wypluwać" kule energii, których Sonic musi unikać. Poza tym należy też unikać wiązek laserowych. Po jakimś czasie Sonic dostaje szansę, żeby ponownie zranić bossa. Jeśli mu się uda, Nega-Mother Wisp zostaje poważnie uszkodzona, a dwa z "płatków" wokół jej oka oderwą się. Jeśli nie, gracz musi zaczynać od początku fazę pierwszą. W celu pokonania bossa Sonic musi pozbyć się wszystkich sześciu płatków, a więc musi powtórzyć drugą fazę trzy razy. Po pokonaniu boss zamienia się z powrotem w Mother Wispa.

Ciekawostki Edytuj

  • Nega-Mother Wisp nie występuje w wersji Wii gry Sonic Colors.
  • Walka z nią jest bardzo podobna do walki z Perfect Dark Gaią w Sonic Unleashed.
  • Nie licząc poziomów specjalnych jest to pierwsza w pełni sterowana sekcja 3D w grze na konsole przenośne.

Galeria Edytuj

ved
Sonic Colors

Więcej w Fandom

Losowa wiki