Fandom

Sonic Wiki

Nega-Wisp

2636stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarz1 Share

Nega-Wisp (ネガ・ウィスプ?) to rodzaj Wispów, pojawiających się po raz pierwszy w grze Sonic Colors. Nie zostały one jednak zrodzone przez Mother Wispa, tak jak pozostałe Wispy. Zostały utworzone na skutek pozbawienia dobrej energii Hyper-go-on, oraz zamienienia jej na złą energię. Zwykłe rodzaje Wispów mogą zmieniać się w Purpurowe Wispy lub Fioletowe Wispy, natomiast Mother Wisp w Nega-Mother Wispa.

Wygląd Edytuj

Nega-Wispy, wyglądają ogólnie bardziej złowieszczo i wrogo w przeciwieństwie do innych Wispów, które nie uległy mutacji. Przyjmują one kolory fioletowy i purpurowy, zależnie od rodzaju Wispa, w który się zmieniają. Znikają im oczy, a wyrastają czarne usta, z bardzo ostrymi zębami.

Umiejętności Edytuj

Nega-Wispy posiadają dwie, główne umiejętności, Jedną taką posiada Purpurowy Wisp, a drugą Fioletowy Wisp. Purple Frenzy to potwór, który dosłownie zjada przeszkody stojące mu na drodze. Violet Void natomiast daje możliwość latania i zasysania większości przedmiotów. Cechą wspólną dla obu mocy jest powiększanie swoich rozmiarów, podczas zjadania i pochłaniania coraz większej ilości przeszkód i wrogów.

Nega-Mother Wisp posiada kilka dodatkowych umiejętności, takich jak plucie kulami energii lub tworzenie wiązki laserowej.

Charakterystyka Edytuj

W przeciwieństwie do innych Wispów, które mają figlarne charaktery, Nega-Wispy są bardziej gwałtowne. Nawet Tails tłumaczy, że może to być skutek uboczny mutacji złej energii Hyper-go-on. Dotyczy to również mutacji umysłu. Nega-Wispy są przez to jakby "uszkodzone", co skutkuje ciemniejszym rodzajem złej energii.

Jednak pomimo wszystkich tych mrocznych cech osobowości i wyglądu, Nega-Wispy nie są złe z natury i nie zawahały się pomóc Sonicowi w walce z Dr. Eggmanem, ciesząc się, że mogą go ukarać za to co im zrobił.

Historia Edytuj

Pierwsze Nega-Wispy powstały podczas wydarzeń z gry Sonic Colors. Eggman zbudował fabrykę w Asteroid Coaster służącą do pozbawiania Wispów ich energii Hyper-go-on. Nega-Wispy powstały właśnie za przyczyną tej operacji. Następnie zostały zmuszane do wykonywania rozkazów Doktora. Na szczęście, dzięki Sonicowi i Tailsowi wszystkie Nega-Wispy powróciły do swoich pierwotnych postaci, za wyjątkiem Nega-Mother Wispa, który zmienił się dopiero po walce z Super Sonicem.

Galeria Edytuj

ved
Sonic Colors

Więcej w Fandom

Losowa wiki