Fandom

Sonic Wiki

Neo Green Hill Zone

2655stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Sonic Advance
Neo Green Hill Zone

Następny poziom >>

Neo Green Hill Zone (ネオグリーンヒルゾーン Neogurīnhiruzōn?) – pierwszy poziom w grze Sonic Advance.

Opis Edytuj

Poziom rozpoczyna się na piaskowej plaży, a następnie przechodzi w okolice nadmorskiego lasu. Na początku poziomu znajdują się drewniane pomosty, na które gracz może się wspiąć i znaleźć tam różne ulepszenia.

Poziom płynnie i szybko przechodzi w tematykę lasu i łąki, po tym jak gracz przejdzie przez asfaltowe drogi biegnące po piasku wzdłuż wybrzeża. Lasy składają z zawieszonych na różnej wysokości platform i ścieżek. Charakterystyczne są tutaj wodospady i trampoliny. Las w większości porośnięty jest palmami, na których siedzą roboty Kiki, ale czasami przechodzi w tereny pokryte drzewami liściastymi. Gracz może poruszać się po koronach tych drzew, lub pod nimi, mijając krzaki z różowymi kwiatami.

Na końcu poziomu znajduje się metalowy most linowy, na którym gracz walczy z bossem - Egg Hammer Tankiem.

Muzyka Edytuj

Nazwa Muzyka
Neo Green Hill Zone Akt 1
Neo Green Hill Zone Akt 2
Neo Green Hill Zone (Sonic Generations)

Galeria Edytuj

Ciekawostki Edytuj

  • Nazwa Neo Green Hill Zone miała być wcześniej nadana poziomowi z gry Sonic the Hedgehog 2, który obecnie znany jest jako Aquatic Ruin Zone.
  • Muzyka z aktu pierwszego pojawia się w grze Sonic Generations, jako jeden z utworów do odblokowania.

Więcej w Fandom

Losowa wiki