FANDOM

Neutral Garden

Widok na Neutralny Ogród

Neutral Garden – neutralny Ogród Chao pojawiający się w grach Sonic Adventure 2 i Sonic Adventure 2: Battle.

Opis Edytuj

Neutralny Ogród jest pierwszym ogrodem, jaki gracz odwiedzi w Sonic Adventure 2. Na początku będą znajdować się tutaj dwa Jajka Chao, z których wyklują się przyszli podopieczni gracza. Wychowując przez odpowiednie postacie swojego Chao, gracz może stworzyć Hero Chao, lub Dark Chao i odblokować dwa pozostałe ogrody: Hero Garden i Dark Garden.

Neutral Door

Wejście do Neutralnego Ogrodu

Neutralny Ogród jest dosyć prosty. Wejście do niego znajduje się w Chao Lobby na parterze. Jest to kamienny łuk z dwoma małymi filarami z których wyrastają rośliny, a także rzeźbami Neutralnych Chao po bokach. Przejście do ogrodu z drugiej strony jest zwykłym wejściem jakby do jaskini. W Neutralnym Ogrodzie rośnie wiele palm z pomarańczowymi owocami. Po lewej stronie teren wznosi się i tworzy klif, z którego jednak gracz i Chao nie mogą wypaść. Po prawej umieszczony jest brodzik w którym Chao mogą pływać, oraz jaskinia z wodospadami których wody ściekają do brodzika. Gracz może wspinać się po skałach formujących wodospad i wejście do małej jaskini, która prowadzi do Chao Stadium. W Sonic Adventure 2: Battle jaskinia ma dwa rozwidlenia, z których jedno prowadzi do wspomnianej wcześniej lokacji, a drugie na Chao Karate.

Muzyka Edytuj

Nazwa Muzyka
Chao Garden - Neutral

Ciekawostki Edytuj

  • Jest to jedyny Ogród Chao w Sonic Adventure 2, w którym komunikat witający gracza nie ujawnia jego nazwy.