FANDOM

New City, albo Soleanna New City – nowoczesna dzielnica Soleanny. W Sonic the Hedgehog (2006) New City jest jednym z hub-worldów. Gracz może stąd przechodzić do poziomów, misji, a także może zbierać medale.

Opis Edytuj

New City mapa

Mapa New City

New City jest większe od Castle Town i tym samym bardziej zaludnione. Dominują tutaj bloki mieszkalne i duże wieżowce. New City posiada także port dla żaglówek, oraz doki z magazynami.

W New City znajdują się następujące poziomy:

Medale Edytuj

Medale Sonica Edytuj

  1. Pierwszy medal unosi się nad wodą w pobliżu żaglówek.
  2. Drugi jest wewnątrz małego pokoju po prawej stronie za teleportem do White Acropolis.
  3. W jednym z zaułków w pobliżu wejścia do doków.
  4. W tej samej dzielnicy co poprzedni medal. Unosi się pomiędzy niebieskim kontenerem a białym tankowcem.
  5. Za jednym z białych tankowców.

Medale Shadowa Edytuj

  1. Pierwszy medal znajduje się między wodą a pomarańczowym budynkiem przy bramie do Castle Town.
  2. Drugi medal unosi się obok budynku w małym zaułku, który znajduje się po lewej stronie sklepu.
  3. Znajduje się w małym pokoju po prawej stronie teleportu do White Acropolis.
  4. Czwarty medal unosi się w powietrzu po lewej stronie teleportu do Radical Train.
  5. Piąty jest unoszący się wysoko w powietrzu na obrzeżach Dzielnicy Fabrycznej w pobliżu wody. Skocz na niego z góry z pobliskiego magazynu.

Medale Silvera Edytuj

  1. W Dzielnicy Fabrycznej unosi się wysoko w na wodą. Użyj psychokinezy na skrzyni i podleć do medalu.
  2. Drugi medal znajduje się obok budynku w Dzielnicy Fabrycznej. Użyj najbliższej skrzyni, aby podlecieć do niego.
  3. Patrząc na bramę do Castle Town, po prawej stronie pomarańczowego budynku obok bramy.
  4. Czwarty medal unosi się w powietrzu wśród żaglówek.
  5. Ostatni medal unosi się w powietrzu nad trawiastą drogą między żaglowcami a Dzielnicą Fabryczną. Użyj skrzyni aby do niego podlecieć.

Muzyka Edytuj

Nazwa Muzyka
Soleanna New City

Galeria Edytuj

Ciekawostki Edytuj

  • Wysokie budynki tak naprawdę nie posiadają dachów.
  • Istnieją podobieństwa pomiędzy New City, a Crisis City. Oba miasta posiadają wysokie budynki i podobne ulice.