Fandom

Sonic Wiki

Nicole (SatAM)

2692strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Nicole – jeden z głównych bohaterów serialu animowanego SatAM. ona jest bardzo zaawansowanym programem sztucznej inteligencji w postaci przenośnego urządzenia komputerowego, który służy jako pomocny towarzysz Sally i prawdopodobnie jest jej najlepszą przyjaciółką. Jej baza wiedzy, umiejętności hakerskie i liczby włączonych czujników uczyniają ją bardzo cennym elementem Knothole Freedom Fighters w ich walce przeciwko Doktorowi Robotnikowi.

Historia Edytuj

Jakiś czas przed przejęciem przez Doktora Robotnika władzy, ojciec Sally, król, wprowadził wiele programów do Nicole, z których niektóre zostały czasowo zablokowane tak, że Sally nie mogła uzyskać dostępu do informacji na temat niektórych tematów, zanim przyszła z wiekiem.

Podczas działań Knothole Freedom Fighters, Nicole służyła jako najważniejsze narzędzie Sally, umożliwiając jej hakerstwo komputerów Robotnika do znalezienia informacji na prawie każdy temat.

Kiedy Sally zniknęła w Void, Sonic próbował zadać Nicole pytanie o miejsce pobytu Sally. Ponieważ jednak Nicole ciągle stosowała pod względem technologicznym dla jej wyjaśnienia, Sonic w końcu się zdenerwował i zaczął gwałtownie nią potrząsać, żądając odpowiedzi. To spowodowało uszkodzenie obwodów Nicole, a ona dostosowała sposób wypowiedzi podobny do wypowiedzi Sonica. Ona nadal mówiąc w ten sposób do Sonica do końca serii, która kwalifikuje Sally.

Osobowość Edytuj

Osobowość Nicole jest logiczna i zagadkowa, brakuje jej prawdziwych cech osobowości. Jest również wysoce techniczna w swoim wystąpieniu, frustrująca wobec Sonica ze swoim stałym poczuciem humoru. Jednak gdy Sonic gwałtownie potrząsnął nią i spowodował uszkodzenie obwodów u niej, ona dostosowała w pewnym sensie sposób wypowiedzi podobny do Sonica, używając slangów i wyraziła więcej emocji. Mimo to, nadal była dość emocjonalna, choć nie do końca serii miała więcej emocji i dużo więcej wolnej woli, komentując, jak Sonic dokuczliwie stresuje ją.

Umiejętności Edytuj

Jako komputer Nicole posiada wiele możliwości, przeważnie leży w obszarze łączenia z elektroniką i wiedzy. Ona posiada obszerną bazę danych na niemal każdy temat, i jest w stanie analizować i obliczać skomplikowanych problemów w ciągu kilku sekund. Ona może również współpracować z innymi systemami mechanicznymi, pozwalając jej na dostęp i pobieranie informacji, a nawet zapewnić Wojownikom Wolności kontrolę nad różnymi technologiami nieprzyjaznymi, oraz zwykle pobrać dane z komputerów mainframe Robotnika.

Głosy Nicole w wersjach językowych Edytuj

Ciekawostki Edytuj

  • W oryginalnej wersji głosu Nicole użyczyła Kath Soucie, która zagrała też Sally.
  • Sally nosi Nicole, podłączając ją do jednego z jej butów.
  • W pilotażowym odcinku serialu "Heads or Tails" Sally stosowała duży, nieporęczny i żółty komputer na kółkach, który miał ten sam głos i cechy analityczne Nicole.

Zobacz też Edytuj

Więcej w Fandom

Losowa wiki