Fandom

Sonic Wiki

Niebieski Blok

2642strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Share

Niebieski Blok (青いブロック Aoiburokku?, ang. Blue Block) to jeden z elementów gameplayu, pojawiający się jak dotąd jedynie w wersji Wii gry Sonic Colors. Służą jako przeszkody na danych poziomach, na których się pojawiają.

Opis Edytuj

Niebieskie Bloki bardzo przypominają przezroczyste, niebieskie kostki z zaokrąglonymi krawędziami i narożnikami, posiadającymi po jednym pierścieniu wewnątrz każdego z nich.

Gameplay Edytuj

Niebieskie Bloki pojawiają się jedynie w wersji Wii gry Sonic Colors, jako jeden z elementów rozgrywki. Występują jedynie na tych etapach, na których można używać mocy Niebieskich Wispów. Same w sobie są całkowicie niezniszczalne, co oznacza, że gracz nie może ich bezpośrednio zniszczyć. Jedynym sposobem aby to zrobić jest ich przemiana w Niebieskie Pierścienie, przy użyciu Mocy Koloru, Niebieskiego Wispa - Blue Cube.

Gdy w pobliżu widać Niebieskie Bloki, a gracz użyje mocy Blue Cube, wszystkie natychmiast przemienią się w Niebieskie Pierścienie. Jednak od razu po wyczerpaniu się Belki Wispów i zakończeniu trwania mocy, wszystkie, których się nie zebrało, powrócą do swojej pierwotnej postaci.

Ciekawostki Edytuj

  • Niebieskie Bloki to jedyne przedmioty, które nie mogą zostać zniszczone przez Super Sonica.
    • Same w sobie są niezniszczalne, a jedynym sposobem na ich pozbycie się, jest ich zamiana w Niebieskie Pierścienie, przy użyciu mocy Blue Cube.

Galeria Edytuj

ved
Sonic Colors

Więcej w Fandom

Losowa wiki