Fandom

Sonic Wiki

Niebieski Pierścień

2643strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Share

Jeżeli szukałeś jednego z siedmiu pierścieni świata, kliknij tutaj.

Niebieski Pierścień (青いリング Aoiringu?, ang. Blue Ring) to jeden z elementów gameplayu, pojawiający się jak dotąd jedynie w wersji Wii gry Sonic Colors. Pozwalają przejść przez Niebieskie Bloki i zdobyć punkty bonusowe.

Opis Edytuj

Niebieskie Pierścienie to przezroczyste, niebieskie pierścienie, emanujące niebieskim światłem, z równie przejrzystymi, niebieskimi i ułożonymi pod niewielkim kątem sześcianami wewnątrz każdego z nich. Są one ułożone zawsze na około dwóch metrach wysokości i znajdują się wiecznie w ruchu.

Gameplay Edytuj

Niebieskie Pierścienie pojawiają się, lub mogą się pojawić, na każdym akcie, na którym występuje Niebieski Wisp. Gracz jest w stanie je zebrać, poprzez dotknięcie ich, sprawiając, że znikną i przyznają mu 3000 punktów bonusowych.

Gdy w pobliżu widać Niebieskie Pierścienie, a gracz użyje mocy Blue Cube, wszystkie natychmiast przemienią się w Niebieskie Bloki, tworząc niezniszczalne obiekty, służące jako przeszkody i platformy. Jednak od razu po wyczerpaniu się Belki Wispów, wszystkie Niebieskie Pierścienie powrócą do swojej pierwotnej postaci.

Ciekawostki Edytuj

  • Niebieskie Pierścienie są jedynym sposobem na pozbycie się Niebieskich Bloków, które są same w sobie niezniszczalne. Można je tak przemienić jedynie przy użyciu Mocy Koloru, Niebieskiego Wispa - Blue Cube.

Galeria Edytuj

ved
Sonic Colors

Więcej w Fandom

Losowa wiki