FANDOM

Cudzy1 Blue Wisps have sharp minds and make excellent leaders. Whenever they decide to do something big, the Blue Wisps are almost always successful. Their powers allow Sonic to become indestructible as the Blue Cube for a short while. Cudzy2
Opis, Sonic Colors

Niebieski Wisp (ブルーウィスプ Burūuisupu?) – jeden z gatunków Wispów, debiutujący w grze Sonic Colors w wersji na Wii. Pozwala Sonicowi na zamianę w Blue Cube.

Historia Edytuj

Sonic Colors Edytuj

Sonic Colors to gra, w której Niebieskie Wispy zadebiutowały wraz z innymi Wispami. Pojawiły się w obydwu wersjach tej gry. Kiedy Dr. Eggman przeniósł ich planetę w celu utworzenia swojego Międzygwiezdnego Parku Rozrywki, Niebieskim Wispom groziła wtedy niewola, ponieważ złoczyńca chciał użyć ich energii Hyper-go-on aby zbudować Mind Control Ray - maszynę kontrolującą umysły wszystkich ludzi na świecie. Na szczęście Niebieskie Wispy i inne gatunki Wispów zostały uwolnione przez Sonica. Po zniszczeniu Międzygwiezdnego Parku Rozrywki i zatrzymaniu czarnej dziury, przeniosły swoją planetę do pierwotnego miejsca we Wszechświecie.

Niebieskie Wispy pojawiły się na następujących lokacjach w wersji Wii: Sweet Mountain, Starlight Carnival, Planet Wisp, Aquarium Park, oraz Asteroid Coaster.

Charakterystyka Edytuj

Osobowość Edytuj

Niebieskie Wispy są Wispami, które szczególnie dobrze nadają się na przywódców. Prawie zawsze są w liderowaniu skuteczne. Ponadto są uważane za najinteligentniejsze z Wispów.

Wygląd Edytuj

Niebieski Wisp jest Wispem o ciemnoniebieskim kolorze skóry. Ma troje żółtych oczu, a jego ciało jest w kształcie sześcianu. Ma również trzy krótkie i kanciaste odnóża.

Moce i umiejętności Edytuj

Osobny artykuł: Blue Cube

Jako, że Niebieskie Wispy są z gatunku Wispów mogą lewitować w powietrzu do woli, co jest głównie ich metodą ruchu.

Niebieskie Wispy potrafią również wygenerować swój własny i unikalny wariant potężnej energii wewnątrz własnego ciała, zwany Hyper-go-on, co jest ich źródłem życia. Mogą one dzięki niemu przywracać dawne formy Nega-Wispom, przenosić przedmioty za pomocą lewitacji, oraz teleportować obiekty, a nawet zatrzymywać czarne dziury.

Są również w stanie wejść do ciała innych osób i jeśli nie są materialne mogą pożyczać ich energię Hyper-go-on. W przypadku Sonica, kiedy Niebieski Wisp wejdzie do niego, jeż przybierze postać Niebieskiego Sześcianu, dzięki któremu może zmieniać Niebieskie Pierścienie w Niebieskie Bloki i na odwrót.

Ponadto, Niebieskie Wispy potrafią połączyć swoją Moc Koloru z mocami innych Wispów, co pozwoli im na wytworzenie ogromnie silnego ataku, zwanego Final Color Blaster. Jest to ich najsilniejsza umiejętność jaką znamy.

W innych mediach Edytuj

Archie Comics Edytuj

Blue Wisp Archie Comics

Niebieski Wisp w Archie Comics

Niebieski Wisp pojawił się w Archie Comics w adaptacji Sonic Colors w numerze dwieście dziewiętnastym.

W komiksie, Niebieskie Wispy i kilka innych Wispów byli ścigani przez OrbotaCubota i Egg Pawn. Na szczęście przybył Sonic, zniszczył Egg Pawn i wystraszył Orbota i Cubota, którzy natychmiast uciekli. Następnie Niebieski Wisp dołączył do SonicaTailsa i Yackera, kiedy jeż decyduje się ścigać Eggmana i uratować porwane przez niego Wispy.

Galeria Edytuj

Szkice koncepcyjne Edytuj

Artwork Edytuj

</div></div>

Sprite'y Edytuj

Ciekawostki Edytuj