Fandom

Sonic Wiki

Niebieski Wisp

2990stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze3 Udostępnij

Niebieski Wisp (ブルーウィスプ Burūuisupu?) to jeden z gatunków Wispów, debiutujący w grze Sonic Colors w wersji na Wii. Pozwala Sonicowi na zamianę w Blue Cube.

Wygląd Edytuj

Niebieski Wisp jest Wispem o ciemnoniebieskim kolorze skóry. Ma troje żółtych oczu, a jego ciało jest w kształcie sześcianu. Ma również trzy krótkie i kanciaste odnóża.

Umiejętność Edytuj

Osobny artykuł: Blue Cube

Jako, że Niebieskie Wispy są z gatunku Wispów mogą lewitować w powietrzu do woli, co jest głównie ich metodą ruchu.

Niebieskie Wispy potrafią również wygenerować swój własny i unikalny wariant potężnej energii wewnątrz własnego ciała, zwany Hyper-go-on, co jest ich źródłem życia. Mogą one dzięki niemu przywracać dawne formy Nega-Wispom, przenosić przedmioty za pomocą lewitacji, oraz teleportować obiekty, a nawet zatrzymywać czarne dziury.

Są również w stanie wejść do ciała innych osób i jeśli nie są materialne mogą pożyczać ich energię Hyper-go-on. W przypadku Sonica, kiedy Niebieski Wisp wejdzie do niego, jeż przybierze postać Niebieskiego Sześcianu, dzięki któremu może zmieniać Niebieskie Pierścienie w Niebieskie Bloki i na odwrót.

Ponadto, Niebieskie Wispy potrafią połączyć swoją Moc Koloru z mocami innych Wispów, co pozwoli im na wytworzenie ogromnie silnego ataku, zwanego Final Color Blaster. Jest to ich najsilniejsza umiejętność jaką znamy.

Charakter Edytuj

Small-Blue-Wisp.png

Artwork

Niebieskie Wispy są Wispami, które szczególnie dobrze nadają się na przywódców. Prawie zawsze są w liderowaniu skuteczne. Ponadto są uważane za najinteligentniejsze z Wispów.

Występy w grach Edytuj

Sonic Colors Edytuj

Sonic Colors to gra, w której Niebieskie Wispy zadebiutowały wraz z innymi Wispami. Pojawiły się w obydwu wersjach tej gry. Kiedy Dr. Eggman przeniósł ich planetę w celu utworzenia swojego Międzygwiezdnego Parku Rozrywki, Niebieskim Wispom groziła wtedy niewola, ponieważ złoczyńca chciał użyć ich energii Hyper-go-on aby zbudować Mind Control Ray - maszynę kontrolującą umysły wszystkich ludzi na świecie. Na szczęście Niebieskie Wispy i inne gatunki Wispów zostały uwolnione przez Sonica. Po zniszczeniu Międzygwiezdnego Parku Rozrywki i zatrzymaniu czarnej dziury, przeniosły swoją planetę do pierwotnego miejsca we Wszechświecie.

Niebieskie Wispy pojawiły się na następujących lokacjach w wersji Wii: Sweet Mountain, Starlight Carnival, Planet Wisp, Aquarium Park, oraz Asteroid Coaster.

Mario & Sonic at the Sochi 2014 Olympic Winter Games Edytuj

Niebieski Wisp pojawił się w grze Mario & Sonic at the Sochi 2014 Olympic Winter Games podczas walki z Rotatatronem w Dream Evencie, o nazwie Sonic's Figure Skating Spectacular. Na początku pojawia się Yacker i pyta czterech zawodników czy pomogą mu uwolnić jego przyjaciół, oraz pokonać Rotatatrona. W końcu robot zostaje pokonany przy użyciu Final Color Blaster, a Niebieski Wisp i cała masa innych Wispów świętuje swoje zwycięstwo.

Wystepy w innych mediach Edytuj

Archie Comics Edytuj

Blue Wisp Archie Comics.png

Niebieski Wisp w Archie Comics

Niebieski Wisp pojawił się w Archie Comics w adaptacji Sonic Colors w numerze dwieście dziewiętnastym.

W komiksie, Niebieskie Wispy i kilka innych Wispów byli ścigani przez OrbotaCubota i Egg Pawn. Na szczęście przybył Sonic, zniszczył Egg Pawn i wystraszył Orbota i Cubota, którzy natychmiast uciekli. Następnie Niebieski Wisp dołączył do SonicaTailsa i Yackera, kiedy jeż decyduje się ścigać Eggmana i uratować porwane przez niego Wispy.

Ciekawostki Edytuj

Galeria Edytuj

ved
Sonic Colors

Więcej z Fandomu

Losowa wiki