Fandom

Sonic Wiki

Niesamowity Międzygwiezdny Park Rozrywki Doktora Eggmana

3258stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze5 Udostępnij
Cudzy1.png Welcome to Eggman's Incredible Interstellar Amusement Park, where you can enjoy five planets for the price of one! Cudzy2.png
Doktor Eggman
Niesamowity Międzygwiezdny Park Rozrywki Doktora Eggmana (エッグプラネットパーク Eggupuranettopāku?, właśc. "Egg Planet Park") – miejsce, w którym rozgrywa się akcja gry Sonic Colors. Jest to wielki, międzyplanetarny park zbudowany przez Doktora Eggmana, jako przykrywka w trakcie operacji porywania Wispów

Utworzenie Edytuj

Według Takashiego Iizuki powodem, dla którego Sonic Team umieścili Park Rozrywki Doktora Eggmana w przestrzeni kosmicznej jest to, że Park ten jest ogromny. Jego skala jest tak absurdalnie wielka, że nie pomieściłaby go żadna planeta. Chcieli w ten sposób pokazać, że ten Park jest tak wielki, że musi być w kosmosie.

Opis Edytuj

Park składa się z 5 planet, połączonych z centralnym obiektem w kształcie jaja, zwanym Tropical Resort. Podłączona jest również do niego wielka winda, zwana Terminal Velocity, która ma transportować ludzi z Ziemi do parku i z powrotem.

Eggman zbudował park aby "wynagrodzić ludziom krzywdy, które im wyrządził próbując przejąć świat" i jednocześnie ogłosił, że przechodzi na stronę dobra. Jedynym, który nie wierzy Eggmanowi jest Sonic, który myśli, że doktor znów knuje coś złego, a park to jedynie przykrywka. Razem z Tailsem postanawia sprawdzić co też doktor planuje zrobić. Po niedługim czasie Sonic i Tails odkrywają, że Eggman łapie kosmitów zwanych Wispami i wysysa z nich energię Hyper-go-on, której używa do zasilania parku oraz swojej najnowszej broni - Mind Control Ray.

Dzięki Sonicowi i Tailsowi wszystkie 5 planet zostaje wyzwolonych, a sam park zostaje zniszczony po tym jak laser z Mind Control Ray'a wystrzelił w park i spowodował powstanie czarnej dziury.
Plakat.jpg

Plakat promocyjny Parku Rozrywki Eggmana

Lokacje Edytuj

Ciekawostki Edytuj

Galeria Edytuj

ved
Sonic Colors

Więcej z Fandomu

Losowa wiki