FANDOM

Null Space – dwudziesty poziom w grze Sonic Forces oraz trzeci dla trybu Tag Team. Poziom ten dzieli się tematyką z Capital City i Metropolitan Highway.

Opis

Sonic i Avatar zostali uwięzieni przez Infinite'a w wymiarze stworzonym przez Phantom Ruby. Null Space jest przestrzenią w której absolutnie nic nie istnieje. Sonic i Avatar biegną na początku przez trasę tworzoną przez fioletowe kostki. Po chwili muszą wykonać Double Boost, dzięki któremu uciekną z Null Space. Udaje im się opuścić nicość i wrócić do Metropolis. Postanawiają wytropić Eggmana, podczas gdy siły Resistance zdobywają przewagę w bitwie. Poziom rozgrywa się całkowicie w 3D, pośród dachów i szyn obleganego Metropolis. Znajduje się tu wiele alternatywnych tras i ukrytych szyn. Szyny pozwalają ominąć większość starć z przeciwnikami. Natomiast na dachach gracz będzie musiał zwykle najpierw pokonać grupę przeciwników, aby przejść dalej. W jednej z sekcji Sonic i Avatar okrążają wieżę, po czym przeskakują nad jej szczytem i jadą po szynach do ostatniego budynku. Finałowa sekcja tego poziomu składa się z kilku kwadratowych platform. Na każdej z nich gracz będzie musiał pokonać grupę przeciwników, by wysunął się krążek linowy i pozwolił udać się na wyższą platformę. Poziom kończy się gdy Sonic i Avatar dojdą do platformy na której stoją Eggman i Infinite.

Muzyka

Nazwa Muzyka
Null Space
Fist Bump - Escape from Null Space

Galeria

[?
]
Galeria