FANDOM

Ocean Palace – drugi poziom w Sonic Heroes. Remake tego poziomu pojawił się również w grze Sonic Generations.

Opis Edytuj

Ocean Palace to siedziba starożytnej cywilizacji, położona nad morzem. Z wody wyrastają biało-czerwone budowle, po których porusza się gracz. Przeszkody pojawiające się na tym poziomie to podwójne drzwi, które gracz może zniszczyć tylko uderzając w nie za pomocą postaci specjalizującej się w mocy. Innymi przeszkodami są kamienne czerwono-białe klocki, spadające niekiedy z kolumn na których są zawieszone i mogące zranić gracza przy spadaniu. Mogą być również zniszczone przez postacie mocy. Poruszanie się po poziomie ułatwiają wiatraki, wznoszące gracza w górę i armaty, pozwalające przebywać duże odległości.

Ikonicznym miejscem w Ocean Palace są gigantyczne żółwie, dźwigające na swoich plecach platformy, porośnięte trawą, po których gracz się porusza. Pod koniec poziomu, gracz będzie musiał uciekać przed toczącymi się kołami, nabitymi kolcami. W miarę jak gracz będzie poruszał się dalej, będzie go goniło coraz więcej kół (maksymalnie trzy naraz), aż dotrze do ostatniej bramy pałacu, gdzie poziom się kończy.

Misje Edytuj

Team Sonic Edytuj

Team Sonic przechodzi cały poziom od początku do końca. Ich celem jest ucieczka ze starożytnych ruin.

  • Normalna misja: Ucieknij ze starożytnych ruin!
  • Dodatkowa misja: Dotrzyj do celu w mniej niż 5 minut!
Ranga Wymagania
Normalna misja Dodatkowa misja
SonicHeroesRangaA

50,000 45,000
Ranga B 2

45,000 40,000
Ranga C 2

40,000 30,000
Ranga D 2

32,000 35,000
Ranga E 2

<32,000 <35,000

Team Dark Edytuj

Team Dark przechodzi cały poziom od początku do końca, spotykając na swojej drodze znacznie więcej przeciwników niż inne drużyny. Ich celem jest ucieczka ze starożytnych ruin.

  • Dodatkowa misja: Zniszcz 100 przeciwników
Ranga Wymagania
Normalna misja Dodatkowa misja
SonicHeroesRangaA

90,000 5:00
Ranga B 2

85,000 5:30
Ranga C 2

70,000 7:00
Ranga D 2

55,000 9:00
Ranga E 2

<55,000 >9:00

Team Rose Edytuj

Team Rose posiada bardzo mocno ukróconą i uproszczoną wersję poziomu. Pomija się u nich początek poziomu. Team Rose kończy tuż po przejściu sekcji z gigantycznymi żółwiami.

  • Normalna misja: Znajdź ruiny pływające w morzu!
  • Dodatkowa misja: Zbierz 200 pierścieni!
Ranga Wymagania
Normalna misja Dodatkowa misja
SonicHeroesRangaA

40,000 5:30
Ranga B 2

35,000 6:00
Ranga C 2

30,000 7:30
Ranga D 2

25,000 9:00
Ranga E 2

<25,000 >9:00

Team Chaotix Edytuj

Team Chaotix otrzymuje od swojego klienta kolejną misję. Tym razem muszą zakraść się do wnętrza pałacu i uratować zamkniętego w metalowej klatce Chao. Pomija się u nich początek poziomu. Koniec znajduje się tuż przed wejściem do sekcji z toczącym się kołem.

  • Normalna misja: Uratuj porwanego Chao!
  • Dodatkowa misja: Uratuj porwanego Chao unikając wykrycia!
Ranga Wymagania
Normalna misja Dodatkowa misja
SonicHeroesRangaA

50,000 43,000
Ranga B 2

45,000 40,000
Ranga C 2

37,000 30,000
Ranga D 2

32,000 25,000
Ranga E 2

<32,000 <25,000

Boss Edytuj

Osobny artykuł: Egg Hawk
Egg Hawk

Bossem poziomu jest Egg Hawk - latający robot Eggmana przypominający jastrzębia. Boss posiada karabin maszynowy w dziobie, a także dwa Egg Pawny z karabinami na stanowiskach w szponach. Egg Hawk strzela w gracza seriami pocisków. Kiedy walka przenosi się na plażową wysepkę, Egg Hawk ląduje i zaczyna się obracać, strzelając dookoła pociskami. Można go zniszczyć uderzając w dowolny segment. Zniszczenie śmigieł na jego skrzydłach bardzo go osłabi.

Muzyka Edytuj

Nazwa Muzyka
Ocean Palace

W innych grach Edytuj

Mario and Sonic at the Olympic Winter Games Edytuj

Pokryty śniegiem Ocean Palace, połączony z Seaside Hill, pojawia się w grze Mario and Sonic at the Olympic Winter Games na trasie Dream Alpine.

Mario & Sonic at the London 2012 Olympic Games Edytuj

Ocean Palace pojawia się w Dream Fencing event. Zawodnicy lądują na arenie na środku oceanu, przed wejściem do pałacu, gdzie toczą pojedynek szermierczy.

Sonic Dash Edytuj

Ocean Palace i Seaside Hill tworzą razem trasę, po której porusza się gracz. Znajdują się tutaj plaże, zielone łąki i kamienne ruiny. Trasa zawiera również liczne przeszkody, w postaci mostów, skrzyń, totemów, łodzi i wywróconych kolumn.

Ciekawostki Edytuj

  • Muzyka z tego poziomu jest popularniejsza niż sama plansza. W Sonic Dash, gdy gracz znajdzie się w białych ruinach, do biegu przygrywa muzyka z poziomu, to samo jest w Sonic Generations.
  • Przez błędy w grze, niektóre filary, które miały przeszkadzać graczowi nie odgrywają swojej roli.
  • Poza dodatkową misją drużyny Chaotix, można przejść planszę bez używania postaci specjalizującej się w szybkości.
  • W Sonic Generations, podczas jazdy bobslejem w Ocean Palace, Sonic potrafi napędzić go sam, podczas gdy w Sonic Heroes potrzeba było do tego trzech osób.
  • Muzyka z tej gry pojawia się w grze Sega Superstars Tennis.