FANDOM

Ocean Tornado (オーシャントルネード号 Ōshan Torunēdo Gō?) – statek skonstruowany przez Milesa "Tailsa" Prowera w grze Sonic Rush Adventure. Jest to wielki okręt żaglowy, wyposażony w trzy rodzaje broni. Jest drugim pojazdem możliwym do odblokowania w grze.

Opis Edytuj

Ocean Tornado dok

Dok z którego wypływa Ocean Tornado

Ocean Tornado jest długim i wielkim okrętem żaglowym. Na dziobie posiada rzeźbę w kształcie złotego łabędzia. Poza odstającymi z tyłu żaglami, wspierają go rozmieszczone po bokach koła.

Ocean Tornado wyposażony jest w trzy bronie.

Wieżyczka obronna Edytuj

Wieżyczka, z magazynkiem na sześć nabojów, strzelająca seriami pocisków. Przeładowuje się bardzo szybko. Przydaje się przy niszczeniu lekko opancerzonych okrętów i latających przeciwników, a także do szybkiego zestrzeliwania nadlatujących pocisków i bomb. Więksi i silniejsi przeciwnicy mogą odbijać pociski wieżyczki obronnej.

Armata Edytuj

Działo strzelające czarnymi kulami armatnimi. Skuteczna w walce z opancerzonymi przeciwnikami, ale nie może strzelać seriami. Magazynek składa się z trzech kul i przeładowuje się w ciągu około sekundy.

Miotacz ognia Edytuj

Miotacz ognia potrafi rozpylać duże ilości płomieni, które utrzymują się przez około sekundę. Przydaje się głównie do zbierania pierścieni, ale jest także pomocny jako zamiennik w walce z przeciwnikami, kiedy pozostałe bronie są przeładowywane. Ilość płomieni jest ukazana na pasku, a przeładowanie miotacza ognia trwa bardzo długo. Ulepszenia zwiększają pojemność magazynka i długość utrzymywania się płomieni.

Rozgrywka Edytuj

W trakcie sterowania Ocean Tornado gracz nie steruje samym statkiem, a jego uzbrojeniem. Celem gracza jest obrona okrętu przed nadciągającymi przeciwnikami, którzy wystrzeliwują w stronę gracza swoje pociski.

Ulepszenia Edytuj

Budowa Edytuj

Pierwsze ulepszenie Edytuj

  • 3 Zielone Materiały
  • 3 Brązowe Materiały
  • 3 Czarne Materiały

Drugie ulepszenie Edytuj

  • 5 Zielonych Materiałów
  • 5 Brązowych Materiałów
  • 5 Czarnych Materiałów

Muzyka Edytuj

Nazwa Muzyka
Sailboat

Galeria Edytuj

[?
]
Galeria