FANDOM

Octus (オクター Octar?)badnik pojawiający się w pojawiający się w grach Sonic the Hedgehog 2 i Sonic Lost World. Jest robotem przypominającym ośmiornicę.

Opis Edytuj

Octus to różowy robot-ośmiornica. Posiada długi otwór gębowy, z którego strzela gracza pociskami. Octus wykorzystuje swoje macki jak śmigła, dzięki czemu może unosić się w górę i w dół, podczas prowadzenia ostrzału.

Historia Edytuj

Sonic the Hedgehog 2 Edytuj

Octus sprite

Octus zadebiutował na poziomie Oil Ocean Zone. Gdy gracz najdzie się w pobliżu robota, uniesie się on, zacznie obracać mackami i wystrzeli pocisk ze swoich ust.

Sonic Lost World Edytuj

Octus, z lekko zmienionym wyglądem pojawia się w czwartym Zonie Tropical Coast, czwartej zonie Frozen Factory, oraz trzeciej zonie Silent Forest. Posiada jaśniejszy odcień pancerza, oraz rzęsy, które nadają mu kobiecy wygląd. W trójwymiarowych sekcjach, Octus unosi się lekko nad ziemią i porusza w stronę gracza, strzelając w niego pociskami. W dwuwymiarowych sekcjach wyskakuje ze zbiorników wodnych i oleju, w górę i wystrzeliwuje przed siebie pocisk, po czym opada z powrotem w dół.

Sonic Mania Edytuj

Octus Mania
Octus pojawia się w Oil Ocean Zone i zachowuje się tak samo jak w grze Sonic the Hedgehog 2.

Galeria Edytuj