FANDOM

Onyx Island – wyspa pojawiająca się w grze Sonic Rivals.

Opis Edytuj

Onyx Island to w rzeczywistości Angel Island z przyszłości oddalonej od czasów Sonica o 200 lat. Na Onyx Island nadal przechowywany jest Główny Szmaragd. Wyspa ta jest głównym miejscem akcji gry Sonic Rivals. Mieści się tutaj 5 z sześciu poziomów tej gry:

Historia Edytuj

W trakcie wydarzeń z gry Sonic Rivals Onyx Island tajemniczo pojawiła się na oceanie. Sonic i Tails postanowili ją zbadać, Knuckles przybył tu w poszukiwaniu Głównego Szmaragdu, Shadow został wezwany na wyspę przez Eggmana, a Silver przybył tutaj podczas pościgu za Eggmanem Nega. Wkrótce bohaterowie dowiedzieli się, że Onyx Island pochodziła z przyszłości, z której przybyli Silver i Eggman Nega. Nega przeniósł wyspę do czasów teraźniejszych, dzięki mocy Głównego Szmaragdu. Podczas dalszych wydarzeń bohaterowie ścigali Eggmana Nega i rywalizowali między sobą. Po tym jak zły doktor został pokonany, Knuckles odzyskał Główny Szmaragd i z jego mocą przywrócił Onyx Island z powrotem do przyszłości.

W innych mediach Edytuj

Archie Comics Edytuj

Onyx Island

Onyx Island w komiksach

W komiksach wyspa Onyx Island jest przechylona i częściowo zatopiona w oceanie. Znajduje się tutaj zrujnowane miasto, w którego bibliotece prowadzi swoje badania Silver. Strażnikiem wyspy i jej jedynym mieszkańcem był potomek Knucklesa: Edmund.