Fandom

Sonic Wiki

Options Satellite

2642strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Share

Cudzy1.png Next stop, the Options Satellite. There you can adjust a variety of settings for a more pleasurable visit, if you're the self-centered bossy type. Cudzy2.png
Dr. Eggman
Options Satellite
Options Satellite.png
Artwork z Sonic Colors
Podstawowe informacje
Pierwsze ukazanie się:
Dodatkowe informacje
Lokalizacja:
Opis:

Kosmiczna satelita, służąca do zmieniania ustawień w grze.

Stan końcowy:

Nieznany; najprawdopodobniej zniszczona

Options Satellite (オプションサテライト Opushon Sateraito?) to miejsce, gdzie gracz może dostosować różne ustawienia gry Sonic Colors, zależnie od swoich potrzeb. Jest ono dostępne jedynie w wersji Wii tej gry. Posiada cztery główne punkty dostępu do opcji: dostosowanie różnych cech gry, odtworzenie wszystkich odblokowanych przerywników filmowych, zmienienie własnego profilu gracza, poprzez dostosowanie ikonki i nazwy, oraz przejrzenia wszystkich wyników w grze na wszystkich ukończonych poziomach.

Ustawienia Edytuj

Główne ustawienia gry są oznaczone ikonką narzędzi. Tutaj gracz może dostosować następujące cechy gry:

  • Navigator - opcja pozwalająca na włączenie lub wyłączenie nawigatora podczas rozgrywki.
  • Sound - możliwość przełączania dubbingu postaci, między angielskim i japońskim językiem.
  • Text - opcja pozwalająca na zmianę języka napisów podczas rozgrywki. Wszystkie dostępne języki to: English (Angielski), Deutsch (Niemiecki), Français (Francuski), Español (Hiszpański), Itallano (Włoski) i Japanese (Japoński).
  • Nintendo GameCube Controller Settings - możliwość włączenia lub wyłączenia funkcji Rumble dla 1P i 2P, jedynie kiedy gracz korzysta z kontrolera Nintendo GameCube.
  • Super Sonic - opcja pozwalająca na włączenie gameplayu z Super Sonicem, dostępna jedynie po zebraniu wszystkich siedmiu Szmaragdów Chaosu z Game Landu, oraz zebraniu stu osiemdziesięciu pierścieni, a także pięćdziesięciu pierścieni na danym poziomie.

Filmy Edytuj

Opcja oznaczona ikonką taśmy filmowej. Pozwala na oglądnięcie graczowi wszystkich przerywników filmowych, jakie dotychczas odblokował przechodząc główną fabułę gry. Jest ich łącznie trzydzieści.

Mii Edytuj

Opcja ta jest oznaczona ikonką, na której wyraźnie widać napis "Mii". Tutaj, gracz ma do wyboru dwie możliwości:

  • Change Mii or Icon - opcja pozwalająca na zmianę ikony swojego profilu gry. Dostępne są ikony Sonica, Tailsa, Dr. Eggmana, Orbota, Cubota, Yackera, oraz któregoś z postaci Mii gracza.
  • Change Name - możliwość zmiany nazwy profilu gracza.

Rankingi Edytuj

Opcja ukazana poprzez symbol "Wii". Tutaj, gracz może użyć połączenia Nintendo Wi-Fi connection i porównać swoje wyniki z gry, z graczami z całego świata w trzech następujących kategoriach: "Local", "Top 20", oraz "Friends". Tryb lokalny pozwala na porównanie wyników z innymi profilami gry na tej samej konsoli. Top 20 pozwala zobaczyć dwadzieścia najlepszych wyników na danym poziomie, natomiast Friends pozwala na porównanie swoich wyników, z wynikami swoich przyjaciół.

Wyniki można porównywać na wszystkich poziomach i bossach z Tropical Resort, Sweet Mountain, Starlight Carnival, Planet Wisp, Aquarium Park, Asteroid Coaster i Terminal Velocity, włączając w to również Game Land, oraz Challenge Mode.

Ciekawostki Edytuj

  • Ponieważ gracz może wybierać pomiędzy Sweet Mountain i Starlight Carnival, który ze światów chce przejść na początku, obydwie lokacje posiadają te same przerywniki filmowe. Można to zauważyć, jedynie poprzez oglądnięcie ich wszystkich w opcji "Movie" (Filmy).
ved
Sonic Colors

Więcej w Fandom

Losowa wiki