FANDOM

Cudzy1.png Change forms with an Orange Wisp for the mega high-flying Rocket form! Cudzy2.png
Miles "Tails" Prower
Orange Rocket (オレンジ・ロケット Orenji roketto?, pol. Pomarańczowa Rakieta) – transformacja jeża Sonica pojawiająca się po raz pierwszy w grze Sonic Colors. Jest to Moc Koloru zasilana przez Pomarańczowego Wispa i jego energię Hyper-go-on. W tej formie, Sonic zamienia się w pomarańczową rakietę.

Opis Edytuj

Wygląd Edytuj

Sonic jako Orange Rocket, zamienia w pomarańczową, większą wersję swojej głowy. Wydłuża się ona i formuje na kształt prawdziwej rakiety z sześcioma skrzydłami z tyłu, ułożonymi w sześciokąt foremny. Prawdziwe rysy twarzy jeża znikają, a jedyne co pozostaje to oczy i uszy. Oczy zmieniają kształt i kolor na żółty oraz zostają pozbawione tęczówek, uszy natomiast zmniejszają się i zmieniają kolor na pomarańczowy.

Umiejętność Edytuj

Sonic jako Orange Rocket, zamienia się w rakietę, dzięki której zyskuje jej prawdziwe zdolności. Może między innymi latać w górę, dzięki napędowi odrzutowemu, niszczyć nawet najsilniejszych wrogów, a także przebijać się przez najtwardsze materiały.

Główną wadą Orange Rocket jest krótki czas trwania transformacji. Jedyną opcją na wydłużenie go, jest zebranie większej ilości Pomarańczowych Wispów. Inną wadą jest brak możliwości użycia mocy w innych sekcjach niż dwuwymiarowe. Ponadto, moc może okazać się bezużyteczna, gdy trafi na zbyt twardy materiał, którego nie potrafi przebić.

Rozgrywka Edytuj

Orange Rocket-Gameplay.png

Orange Rocket w Sonic Colors (Wii)

Moc Orange Rocket może zostać użyta jedynie dzięki energii Hyper-go-on, a więc Sonic musi być w posiadaniu Pomarańczowego Wispa. Kiedy Sonic zamieni się Orange Rocket, Belka Wispów zacznie się automatycznie zmniejszać, aż się wyczerpie. Sonic powróci wtedy do swojej prawdziwej postaci. Aby uruchomić Orange Rocket należy wstrząsnąć Wii Remote, lub wcisnąć dany przycisk, w zależności od kontrolera i wersji gry. Kiedy moc już będzie aktywna, Sonic za każdym razem podąży w górę, a gracz nie będzie mógł w żaden sposób zmienić kierunku jego lotu. Dzięki temu można odkryć nowe ścieżki przechodzenia poziomów oraz znajdywać ukryte Czerwone pierścienie. Po wykorzystaniu mocy, Sonic może znaleźć się w sekcji dryfowania. Równie dobrze może po prostu spaść na ziemię. Każdy lot trwa tylko kilka sekund. Orange Rocket może jednak w niektórych przypadkach nie zostać dobrze wykorzystany. Dla przykładu może nie przebić się przez niektóre twardsze sufity. Potrafi za to zniszczyć każdego napotkanego wroga.

Muzyka Edytuj

Mocy Orange Rocket towarzyszą dwie wersje piosenek - jedna z gry Sonic Colors, a druga z gry Sonic Generations:

Nazwa Muzyka
Color Power - Orange Rocket - Colors ver.
Color Power - Orange Rocket - Generations ver.

Galeria Edytuj

Szkice koncepcyjne Edytuj

Artwork Edytuj

Zrzuty ekranu Edytuj

Ciekawostki Edytuj

Orange Rocket SG Ikonka.png

Ikonka w grze

  • Jest to jedna z niewielu Mocy Kolorów, które posiadają dwie wersje towarzyszących im soundtracków.
  • Orange Rocket może zostać użyty przeciwko bossom w grze Sonic Colors.
  • W plikach do gry Sonic Generations istnieje nieużywany plik, który mówi Turns Sonic into an Orange Rocket to fly up. Oznacza to, że moc Orange Rocket w pewnym momencie miała być stosowana na każdym poziomie gry.
  • Początkowo w grze Sonic Lost World, Orange Rocket mógł być kontrolowany tylko za pomocą żyroskopu. Patch ten jednak został usunięty przez co moc ta może być teraz kontrolowana również za pomocą drążka analogowego.
ved
Sonic Lost World

Więcej z Fandomu

Losowa wiki