Fandom

Sonic Wiki

Pachacamac the Echidna

2779stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
Cudzy1.png We need those 7 Emeralds to give us total power! It's power for the people. And they are your people too you know. We must get that Emerald! Cudzy2.png
Pachacamac, Sonic Adventure

Pachacamac (パチャカマ Pachakama?) – przywódca Klanu Knucklesa, ojciec Tikal i przodek Knucklesa. 4000 lat przed wydarzeniami z gry Sonic Adventure panował na obszarze znanym obecnie jako Mystic Ruins.

Historia Edytuj

Panowanie Edytuj

Pachacamac władał plemieniem kolczatek 4000 lat przed wydarzeniami z gry Sonic Adventure. Posiadał nieznaną z imienia żonę, która urodziła mu córkę, Tikal. Matka wodza, wychowała Tikal na pacyfistkę, ucząc jej również tajemnej modlitwy do Głównego Szmaragdu.

Kolczatki vs Nocturnus.png

Pachacamac toczący wojnę z Klanem Nocturnus

Za panowania Pachacamaca, kolczatki poszerzyły swoje wpływy, najeżdżając i plądrując sąsiednie kraje. Największym ówczesnym rywalem Pachacamaca był Klan Nocturnus, pod przywództwem Imperatora Ix. Oba plemiona toczyły stałe i zażarte walki, nigdy nie decydując się na zaprzestanie.

Tikal i Pachacamac.png

Tikal rozmawia z Pachacamacem

Z powodu obaw przed najazdem konkurencyjnego klanu, Pachacamac zdecydował się zdobyć Szmaragdy Chaosu położone na ołtarzu za murami stolicy swojego państwa. Tikal, której nie podobały się brutalne rządy ojca, próbowała go powstrzymać przed uczynieniem tego, ponieważ nie chciała aby zamieszkującym ołtarz istotom Chao stała się krzywda.. Pachacamac jednak uważał że szmaragdy są niezbędne do przetrwania kolczatek.

Tikal vs Pachacamac.png

Pachacamac atakuje Ołtarz Szmaragdów

W końcu, Pachacamac najechał na Ołtarz Szmaragdów. Jego córka stanęła mu na drodze, próbując po raz ostatni przemówić mu do rozsądku. Wódz jednak nie chcąc jej słuchać, wydał rozkaz do ataku, w wyniku którego poważnie zraniono Tikal i Chao, zamieszkujące ołtarz. Na szczycie budowli, Pachacamac dotarł ze swoimi wojownikami do Głównego Szmaragdu, lecz przed jego zagrabieniem zatrzymał ich strażnik Chao, Chaos. Potwór wykorzystał moc siedmiu Szmaragdów Chaosu do przemienienia się w Perfect Chaosa, który zabił Pachacamaca i jego wojowników, a następnie eksterminował całą cywilizację kolczatek.

Następstwa Edytuj

Tikal udało się zatrzymać Perfect Chaosa i zamknąć go razem ze swoim ciałem wewnątrz Głównego Szmaragdu. Ogrom zniszczeń pozostawionych przez potwora doprowadził do rozpadu plemienia kolczatek. Ci, którzy przeżyli, znaleźli schronienie na latającej wyspie Angel Island. Kolejne pokolenia kolczatek strzegły Głównego Szmaragdu, aby nie wydostał się z niego Chaos. Stopniowo rasa ta zaczęła zanikać, aż pozostawiła po sobie ostatniego przedstawiciela: Knucklesa.

Charakterystyka Edytuj

Osobowość Edytuj

Pachacamac był nieustraszonym i śmiałym przywódcą, zgodnie z tym jak opisywali go współplemieńcy. Był bardzo lojalny względem swojego klanu i był gotów bronić go za wszelką cenę. Jednocześnie cechowało go okrucieństwo, pragnienie potęgi, duża chciwość i zachłanność. Zabijał i plądrował swoich wrogów bez skrupułów, wierząc że takie postępowanie jest słuszne dla przetrwania jego plemienia.

Pomimo swoich zasług dla klanu, Pachacamac przyczynił się do jego zagłady, działając jednak w słusznej sprawie uchronienia swojego ludu od zagłady ze strony Klanu Nocturnus. Nie dogadywał się dobrze z córką, co doprowadziło do katastrofy i śmierci jego, oraz wielu innych kolczatek.

Wygląd Edytuj

Pachacamac jest ciemnobrązową kolczatką. Na jego głowie znajdują się jasne barwy wojenne. Posiada białe brwi i szeroką brodę. Jego oczy są fioletowe. Pachacamac nosił na szyi wisiorek z piór, a do rąk było podczepionych kilka ozdób z piórami. Jak każda kolczatka nosił białe rękawice z dwoma kolcami. Główną częścią ubioru był zdobiony strój we wzorki. Na nogach nosił również sandały. Bronią Pachacamaca była włócznia.

Moce i umiejętności Edytuj

Pachacamac był szanowanym wojownikiem swojego plemienia. Nawet jego rywal, Imperator Ix, którego arogancja nie miała granic uznał Pachacamaca za groźnego przeciwnika. Wódz był również bardzo dobrym strategiem, jako że Plemię Knucklesa za jego rządów podbiło wielu swoich sąsiadów.

Relacje z postaciami Edytuj

Rodzina Edytuj

  • Nieznana z imienia matka
  • Tikal (córka)

Sojusznicy Edytuj

Wrogowie Edytuj

Ciekawostki Edytuj

ved
Sonic Adventure

Więcej w Fandom

Losowa wiki