FANDOM

Palmtree Panic – pierwszy poziom w grze Sonic the Hedgehog CD. Składa się z 3 aktów. Poprzedza Collision Chaos. Bossem jest EGG-HVC-001.

Opis

Teraźniejszość

Teraźniejszość Palmtree Panic jest wesołym i malowniczym krajobrazem. Gdzieniegdzie pojawiają się badniki. Pojawia się dużo palm oraz roślin w kształcie gwiazd. Wszystko jest normalne. W tle widać jezioro, do którego spadają wodospady oraz góry.

Przeszłość

Przeszłość Palmtree Panic wygląda zupełnie inaczej niż teraźniejszość. Przeszła wersja poziomu przypomina erę prehistoryczną. Góry w tle są niskie i fioletowe, a niebo jest turkusowe. Znajduje się tu dużo liściastych drzew. Zamiast roślin w kształcie gwiazd pojawiają się inne, bardziej prymitywne rośliny, które być może są wczesną wersją "gwiezdnych roślin".

Zła przyszłość

Zła przyszłość ukazuje kompletnie zmechanizowany świat. Palmy są zrobotyzowane, lecz są popękane i popsute. W ich środku pojawia się migoczące czerwone światełko. "Gwiezdne rośliny" również są zrobotyzowane i tak jak palmy są poniszczone i popsute. Niebo jest wypełnione smogiem, a woda w jeziorze służy jako wysypisko różnych odpadów.

Dobra przyszłość

Dobra przyszłość również ukazuje zmechanizowany świat, jednak jest on czysty, zadbany i wesoły. "Gwiezdne rośliny" oraz palmy również są zrobotyzowane i służą do przenoszenia wody. Pojawia się dużo kwiatów i innych roślin.

Boss

Osobny artykuł: EGG-HVC-001

Bossem poziomu Palmtree Panic jest EGG-HVC-001. Jego atak jest dosyć prosty - porusza się on w tę i z powrotem osłaniając się zderzakami, które ma na rękach. Po kilku ruchach boss chowa zderzaki co pozwala na uderzenie go.

Badniki

Nazwa Nazwa japońska Sprite
Mosqui Mosukī (モスキー?)
Kameka (カメカ?)
Mosqui-sonic-cd-sprite
Pata-Bata Pata-Bata (パタバタ?)
Pata-bata-sprite
Anton Anton (アントン?)
Anton-spr
Kamemusi Kamemusi (カメムシ?)
Kamemusi-spr
Taga-Taga Taga-Taga (タガタガ?)
Taga-taga-sprite

Muzyka

Nazwa Muzyka
Palmtree Panic - przeszłość
Amerykański soundtrack
Palmtree Panic - teraźniejszość
Palmtree Panic - zła przyszłość
Palmtree Panic - dobra przyszłość
Europejski/japoński soundtrack
Palmtree Panic - teraźniejszość
Palmtree Panic - zła przyszłość
Palmtree Panic - dobra przyszłość

Ciekawostki