Panic Puppet Zone

2628stron na

Sonic 3D Blast: Flickies' Island
Panic Puppet Zone

Następny poziom >>

Panic Puppet Zone to siódmy i ostatni (lub przedostatni, jeżeli gracz zdobył wszystkie Szmaragdy Chaosu) poziom w grze Sonic 3D Blast: Flickies' Island. Następuje po Gene Gadget Zone. Składa się z trzech aktów.

Opis Edytuj

Panic Puppet to baza Doktora Robotnika na Flicky Island. Na podstawie gameplayu można wywnioskować, że to tutaj odbywa się robotyzacja Flicków. Pojawiają się różnego rodzaju pułapki, takie jak panele rażące prądem po dłuższym kontakcie, armatki oraz miny. Pojawiają się też windy, rury i pasy transportowe.

W akcie pierwszym, Sonic musi uwolnić ze szklanych kapsuł Flicky czekające na robotyzację, a następnie dostarczyć je bezpiecznie do wielkiego pierścienia pod koniec sekcji.

W akcie drugim, Sonic nie musi zbierać Flicków, a jedynie przejść go. Pojawia się mnóstwo pułapek. Dodatkowym utrudnieniem jest brak checkpointów. Akt drugi jest również najdłuższym i najtrudniejszym w grze. Przez cały czas przechodzenia poziomu, Sonic będzie znajdować się w pobliżu statuy Robotnika. Poziom kończy się wskoczeniem przez rurę do wnętrza statuy.

Akt trzeci to walka z bossem, którym jest Doktor Robotnik w maszynie. Jeżeli gracz zdobył wszystkie Szmaragdy Chaosu, po pokonaniu bossa, gra nie zakończy się, ale gracz będzie musiał się skonfrontować z ostateczną machiną w The Final Fight.

Boss Edytuj

Osobny artykuł: Boss poziomu Panic Puppet Zone

Bossem poziomu, a zarazem finałowym bossem gry, jest Doktor Robotnik w swojej wielofunkcyjnej maszynie. Walka składa się z trzech faz. W każdej z walk Doktor Eggman używa maszyny do innego ataku. Po odpowiedniej liczbie uderzeń, boss zostaje pokonany i gra, w zależności od ilości posiadanych Szmaragdów Chaosu, przechodzi do The Final Fight lub do złego zakończenia.

Badniki Edytuj

Osobny artykuł: Badniki w Panic Puppet Zone
Nazwa Sprite
nienazwany
PanicPuppetBadnik1.png
nienazwany
PanicPuppetBadnik2.png

Muzyka Edytuj

Nazwa Muzyka
Mega Drive/Genesis
Panic Puppet Zone Akt 1
Panic Puppet Zone Akt 2
Saturn/PC
Panic Puppet Zone Akt 1
Panic Puppet Zone Akt 2

Galeria Edytuj

PanicPuppet-kartatytułowa.png
Kliknij tutaj, aby utworzyć galerię

Ciekawostki Edytuj

  • Jest to jedyny poziom w grze, w którym Flicky nie są uwięzione w badnikach.
  • Akt drugi jest jedynym normalnym aktem, w którym nie trzeba zbierać Flicków.
  • W wersji na Mega Drive'a, muzyka została wykorzystana również w intrze gry oraz menu wyboru poziomu. Ponadto utwór ten został zremiksowany i użyty w grze Sonic Adventure w poziomie Twinkle Park.
  • Muzyka z pierwszego aktu z wersji na Saturna również została zremiksowana. Wykorzystano ją w grach Shadow the Hedgehog oraz Sonic Chronicles: The Dark Brotherhood.